فونیکسریمکسبهتام

جزئیات محدودیت‌های ترافیکی آخرهفته اعلام شد

عصر خودرو- وزارت راه و شهرسازی جزئیات محدودیت‌ها و ممنوعیت‌های ترافیکی آخر هفته حدفاصل چهارشنبه ده شهریورماه تا شنبه ۱۳ شهریورماه را اعلام کرد.

جزئیات محدودیت‌های ترافیکی آخرهفته اعلام شد
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۱۰ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از  ایسنا، بر این اساس تردد انواع موتورسیلکت از ساعت 12 ظهر روز چهارشنبه الی شش صبح روز شنبه از محورهای کرج – چالوس – هراز – فیروزکوه و محور تهران – سمنان – مشهد و بالعکس ممنوع خواهد بود.

    همچنین تردد انواع وسیله نقلیه از ساعت 15 روز جمعه الی یک بامداد روز شنبه از کرج به سمت مرزن‌آباد ممنوع بوده و از ساعت 18 روز جمعه تا یک بامداد شنبه از 15 کیلومتری جنوب مرزن‌آباد به سمت کرج یک طرفه خواهد بود.

    همچنین وسائل نقلیه سنگین نیز در این روزها محدودیت‌هایی خواهند داشت و در این راستا تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت در محور کرج – چالوس و بالعکس ممنوع است.

    در محور هراز نیز تریلرها اجازه عبور نخواهند داشت و تردد کلیه کامیون‌ها و کامیونت‌ها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسدشدنی از ساعت 8 صبح تا 24 روزهای چهارشنبه، پنج‌شنبه و جمعه ممنوع خواهد بود.

    در محور فیروزکوه نیز کلیه تریلرها به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسدشدنی از ساعت 8 صبح تا 24 روزهای چهارشنبه و جمعه از تهران به قائمشهر و بالعکس ممنوع خواهد بود.

    وزارت راه و شهرسازی سه محور را نیز به دلیل مداخلات جوی مسدود اعلام کرده است و از این‌رو محورهای سی‌سخت به بیده، دهلران به اندیمشک و رامیان به اولنگ مسدود خواهند بود.

    عملیات کارگاه جاده‌ای چند محور در استان تهران با محدودیت‌های ترافیکی روبه‌رو کرده است و به این ترتیب محورهای فیروزکوه، هراز، آزادراه کرج – قزوین، محور کرج – چالوس، محور دماوند – فیروزکوه و آزادراه تهران – قم در برخی نقاط با محدودیت تردد روبه‌رو هستند.

    همچنین وزارت راه و شهرسازی وضعیت ترافیکی محورهای مواصلاتی در 24 ساعت گذشته را اعلام کرده که براین اساس آزادراه کرج - تهران با ثبت 135 هزار تردد پرترافیک‌ترین جاده بوده و پس از آن محورهایکرج – قزوین، تهران - کرج، قزوین – کرج و تهران – پاکدشت قرار گرفتند.

    راه‌های اتصالی تهران به شهریار و ساوه نیز در فهرست پرترافیک‌ترین جاده‌های کشور رتبه‌های ششم و هشتم را به خود اختصاص داده‌اند.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۶ روز پیش
        آرشیو