فونیکسریمکسبهتام

پیشرفت توافقات احداث بزرگراه شهید شوشتری

عصر خودرو- معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران از حصول موافقت ستادکل نیروهای مسلح و پیشرفت فرآیند توافقات با مراجع زیست محیطی در خصوص احداث بزرگراه شهید شوشتری خبرداد.

پیشرفت توافقات احداث بزرگراه شهید شوشتری
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۲۲ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از ایسنا ، علیرضا جاوید در مورد سرانجام بزرگراه شوشتری با بیان اینکه این بزرگراه ١٦ کیلومتری اتصال دهنده کمربندی آزادراهی جنوب و شرق تهران است گفت: طی جلسات مکرر با ستاد کل نیروهای مسلح موافقت کلی برای ساخت ادامه این بزرگراه حاصل شد.

    وی با بیان اینکه نظرات سازمان محیط زیست در خصوص افزایش متراژ تونل به دلیل حفاظت از درختان  و جنگل سرخه حصار، عملیاتی شد و طول تونل از 500متر به 3.6 کیلومتر افزایش یافت گفت: بخشی از این بزرگراه از مسیر پارک ملی سرخه حصار عبور خواهد کرد که برای ادامه ساخت پروژه نیاز به اخذ تاییدیه و موافقت سازمان محیط زیست وجود دارد.

    جاوید با بیان اینکه در حال حاضر کارگاهی صرفا برای انجام مطالعات ژئوتکنیک راه‌اندازی شده است، افزود: پس از اخذ تأییدیه سازمان محیط زیست   و با امضاء تفاهم نامه همکاری ساخت این بزرگراه کلید می‌خورد.

    به گزارش ایسنا، محمدباقرقالیباف پیش از این در مراسم بهره برداری از 80پروژه منطقه 14 از انجام آخرین موافقت های لازم از جانب نیروهای مسلح  و پیشرفت مباحث زیست محیطی برای تکمیل بزرگراه شهید شوشتری خبر داد.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط