فونیکسریمکسبهتام

مدیرکل حمل‌ونقل خراسان شمالی اعلام کرد:

افزایش تردد خودروها در محورهای برون‌شهری خراسان شمالی

عصر خودرو-مدیرکل حمل‌ونقل و پایانه‌های خراسان شمالی گفت: میزان تردد در محورهای برون‌شهری استان در تابستان امسال افزایش داشته است.

افزایش تردد خودروها در محورهای برون‌شهری خراسان شمالی
نسخه قابل چاپ
شنبه ۲۷ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر خودرو»به نقل از مهر ،سعید سبحانی اظهار کرد: در نیمه نخست شهریورماه امسال شمار خودروهای واردشده به استان 16.6 درصد نسبت به مدت مشابه سال قبل رشد داشته و شمار خودروهایی که در این مدت از استان خارج‌شده‌اند نیز در مقایسه با مدت مشابه پارسال 23 درصد رشد داشته است.

    وی افزود: در دو ماه ابتدای تابستان امسال نیز شمار خودروهای ورودی به استان 20.6 درصد و شمار خودروهای خروجی از استان 16 درصد رشد داشته است.

    مدیرکل حمل‌ونقل استان تصریح کرد: از ابتدای تابستان امسال تا نیمه شهریورماه جاری، هفت میلیون و 665 هزار و 900 نفر مسافر وارد خراسان شمالی شده‌اند و هفت میلیون و 779 هزار و 200 مسافر نیز از استان خارج‌شده‌اند.

    وی بیان داشت: هرساله و در نیمه دوم شهریورماه شاهد افزایش میزان سفرها و ترافیک زیاد در جاده‌ها هستیم و ازاین‌رو نیاز است تا دستگاه‌های متولی در تأمین ایمنی تردد در جاده‌ها تدابیر لازم برای ارائه خدمات بهینه به مسافران را داشته باشند تا بروز حوادث در محورها به حداقل برسد.

    سبحانی تأکید کرد: در نیمه دوم شهریورماه، میزان سفرها و ترددهای جاده‌ای به‌شدت افزایش پیدا می‌کند و امسال نیز مصادف شدن دو هفته آخر شهریورماه با دو تعطیلات عید، سبب شده است تا میزان سفرها و تردد در جاده‌های برون‌شهری افزایش ملموسی داشته باشد.

    پیش‌بینی افزایش 20 درصدی در ترددهای جاده‌ای

    مدیرکل حمل‌ونقل و پایانه‌های خراسان شمالی گفت: بر این اساس پیش‌بینی می‌شود میزان تردد در جاده‌های استان طی تابستان امسال به نسبت تابستان سال گذشته حدود 20 درصد رشد داشته باشد.

    سبحانی اضافه کرد: خراسان شمالی در نیمه نخست شهریورماه امسال از حیث شمار ورودی‌ها در رتبه 9 استان‌های کشور و از حیث شمار خروجی‌ها در رتبه هشت استان‌های کشور قرارگرفته است.

    به گفته وی بر اساس اطلاعات استخراج‌شده از 38 دستگاه تردد شمار نصب‌شده در محورهای خراسان شمالی، ساعت اوج تردد وسایط نقلیه در محورهای استان طی این مدت در بازه زمانی 11 تا 13 صبح و 17 تا 20 به ثبت رسیده است.

    سبحانی تصریح کرد: مردم خراسان رضوی در صدر سفر کنندگان به خراسان شمالی قرار دارند به‌طوری‌که در این مدت 37.5 درصد از ترددها مربوط به مسافران خراسان رضوی بوده است و مردم استان نیز با 17.5 درصد از ترددها، در رتبه دوم سفرهای برون‌شهری قرارگرفته‌اند.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۶ روز پیش
        آرشیو