فونیکسریمکسبهتام

رئیس راهنمایی و رانندگی سقز:

یک زن سقزی شوهرش را با خودرو زیر گرفت

عصر خودرو- رئیس راهنمایی و رانندگی سقز گفت: یک زن سقزی در یک حادثه رانندگی شوهرش را زیر گرفت که متاسفانه به دلیل جراحات وارده، در بیمارستان درگذشت.

یک زن سقزی شوهرش را با خودرو زیر گرفت
نسخه قابل چاپ
شنبه ۲۷ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از فارس ، جواد کاظمی ظهر امروز در مصاحبه با خبرنگاران در ارتباط با یک تصادف در سقز، اظهار داشت: در برخورد یک‌دستگاه سواری پراید با نیسان پاترول و موتورسیکلت در بلوار آزادگان 3 نفر به شدت مصدوم شدند.

    وی ادامه داد: این حادثه شب گذشته در برخورد یک‌دستگاه سواری پراید با نیسان پاترول پارک‌شده و یک‌دستگاه موتورسیکلت روی داد که به علت آن 2 نفر از سرنشینان پراید و راکب موتور به‌شدت مصدوم که توسط مرکز فوریت‌های پزشکی برای مداوا به بیمارستان تامین اجتماعی سقز انتقال داده شدند.

    کاظمی افزود: متاسفانه یک نفر از سرنشینان پراید که خانمی جوان بود به علت شدت جراحات در حین اعزام به سنندج فوت شد.

    رئیس راهنمایی و رانندگی سقز، تخطی از سرعت مطمئنه و عدم توجه به جلو از جانب راننده سواری پراید را علت این حادثه دلخراش اعلام کرد.

    همچنین در یک حادثه دیگر که شب گذشته در داخل شهر سقز در محله تپه شافعی روی داد یک نفر کشته شد.

    به گفته شاهدان عینی، خانمی پشت فرمان بوده و قصد داشته که خودرو را به داخل پارکینگ ببرد که به علت بی احتیاطی شوهر خود را زیر می‌گیرد و وی را بشدت زخمی می‌کند.

    حادثه زمانی رخ داد که راننده خانم قصد ورود به پارکینگ منزل را داشت که بدلیل ناتوانی در کنترل خودرو با شوهر خود برخورد و نامبرده را بشدت مصدوم می‌کند که متاسفانه بدلیل شدت بالای جراحات وارده، وی که 40 سال داشت در بیمارستان تامین اجتماعی فوت می‌کند.

    گفتنی است؛ پس از تماس مردمی با فوریت های پزشکی 115 سریعا اکیپی در کمتر از 5 دقیقه در محل حاضر شد که متاسفانه یکی از عوامل اورژانس توسط چند نفر از حاضرین مورد ضرب و شتم قرار می‌گیرد.

    این حادثه در دست بررسی بیشتر پلیس قرار دارد.

     

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۷ روز پیش
        آرشیو