فونیکسریمکسبهتام

هفته نامه خودرو امروز منتشر کرد:

ضربه فنی در ۷.۷ ثانیه !

عصر خودرو: شنبه ۱۷ مهرماه سیصد و چهاردهمین شماره از هفته نامه خودرو امروز همراه با ضمیمه ۱۶ صفحه آپشن به روی دکه خواهد رفت.

ضربه فنی در ۷.۷ ثانیه !
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۱۴ مهر ۱۳۹۵ - ۲۳:۳۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو»، رویداد هفته ای که گذشت با "اعلام استقلال به سبک فرانسوی" آغاز می شود و قیمت تمام شده H30 کراس و ایران هاب تولید خودروهای پژو در خاورمیانه می شود، ادامه پیدا می کند.
    بازار این شماره به انواع تسمه خودرو در ایران و جدیدترین قیمت های آن می پردازد و در ادامه رنو تلیسمان تازه وارد را در برابر کره ای های پرفروش یعنی هیوندای سوناتا LF و کیا اپتیما JF می سنجیم.
    "اولین ها در شهر اولین ها"، گزارش اختصاصی خودرو امروز از بیستمین نمایشگاه خودرو تبریز 95 است و "فقط برای اسپرت سواری" هم نگاهی دارد به رونمایی لوتوس الیز S و الیز 220 کاپ در ایران. گزارش بعدی این شماره هم نگاهی جامع به نمایشگاه بین المللی خودرو پاریس دارد.
    در گام بعدی با شاهزاده انگلیسی ملاقاتی کوتاه با لندروور رنج روور HSE دیزل 2.7  خواهیم داشت و "شمشیر دو لبه" ادامه ای بر سلسله مقالات معرفی تریلرهاست.
    در آخر هم "یک اسم برای همه، همه برای یک اسم" به بررسی نام گذاری ایرانیان براساس یک گونه خاص می پردازد. لایه گذاری در میل لنگ هم در آچار این هفته همراه با عیب یابی سیستم تعلیق هیدرونیوماتیک به مسایل فنی می پردازند.
    در ضمیمه این شماره خودرو امروز پلاس هم با سوغات مسافران تازه وارد به بررسی و معرفی آپشن ها و امکانات خودروهای تازه وارد به کشور می پردازیم.
    در ادامه آپشن این هفته با "گلچین آپشن ها" به معرفی آپشن های مهم و پرطرفدار در خودروهای لوکس وارداتی می پردازیم و "آپشن های جنگی" نگاهی کوتاه به تکنولوژی های نظامی که وارد جهان خودرو شدند، دارند.
    در گام بعدی بررسی وضعیت آپشن ها در 3 شاسی بلند مطرح چینی، آشنایی با پرکاربردترین آپشن ها و امکانات ایمنی، نگاهی به آپشن های جذاب مرسدس بنز، معرفی 10 آپشن جالب خودروهای لوکس جهان و نگاهی به امکانات متفاوت 8 خودرو بازار تا مرز 200 میلیون تومان، دیگر مطالب این شماره از ضمیمه آپشن را تشکیل می دهند.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط