فونیکسریمکسبهتام

هفته نامه خودرو امروز منتشر کرد:

آرایش جدید لوگان

عصر خودرو: جدیدترین شماره از هفته نامه خودرو امروز به همراه جدیدترین شماره از ضمیمه خودرو امروز پلاس با عنوان موتورسیکلت از روز شنبه ۲۴ مهر ماه در روزنامه فروشی های سراسر کشور در اختیار علاقمندان قرار خواهد گرفت.

آرایش جدید لوگان
نسخه قابل چاپ
جمعه ۲۳ مهر ۱۳۹۵ - ۲۰:۱۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو»، این هفته با تیتر یک جلد به صفحه جهان خودرو می رویم و با رُخ جدید لوگان و ساندرو 2017 آشنا می شویم. بعد هم نگاهی داریم به دیگر تازه های جهان خودرو در هفته ای که گذشت مثل نسل جدید آئودی Q5، جیپ کامپس 2017 و سوپروانت شش‌چرخ فورد و هیوندای سانتافه 1.040 اسبی. این هفته در صفحه رویداد هفته به بررسی آلمانی های مجاز برای واردات به کشور پرداخته ایم و پای صحبت های معاون پیشین تولید وزارت صنعت، معدن و تجارت نشسته ایم. بازار را اختصاص داده ایم به گزارشی کوتاه از بازار انواع باتری خودرو به اضافه جدیدترین فهرست قیمت آن. صفحه لوکس نیز به بررسی مشخصات و ویژگی های ب‌ام‌و X5 50i مدل 2012 در رده شاسی‌بلند های لوکس و کمیاب بازار دست‌دوم کشور اختصاص یافته است. همچنین مقایسه ای داریم بین هوندا CR-V صفر کیلومتر و ب‌ام‌و X3 28i کارکرده در شرایط امروز بازار خودرو های وارداتی کشور که شرح آن را در صفحه نبرد این هفته می خوانید.
    همانطور که اطلاع دارید، مدیاموتورز، نماینده رسمی MG در ایران، به تازگی اقدام به عرضه مدل جدید MG GT در کشور کرده است. به همین بهانه، این هفته تصمیم گرفته ایم این ساخته جدید MG در ایران را با اصلی ترین رقبای آن در بازار کشور یعنی هیوندای الانترا و مزدا 3 مقایسه کنیم. برای آن دسته از خریدارانی هم که قصد خرید پروتون جِنتو را دارند، راهنمایی جامع برای آن در بازار خودرو های دست‌دوم کار کرده ایم که قطعا خواندن آن خالی از لطف نخواهد بود. نگاهی به خاص ترین خودرو های رونمایی شده در نمایشگاه خودرو پاریس، نگاهی به گروه Paccar و پیشرانه MX340 مورد استفاده در ساخته های سنگین تاترا، معرفی تاثیرگذار ترین خودرو های سه‌چرخ تاریخ، گفتگو با مدیران صنعت خودرو جهان در حاشیه نمایشگاه خودرو پاریس و عیب‌یابی سیستم استارت به زبان ساده نیز دیگر مطالب خواندنی خودروامروز 315 هستند.
    این هفته ضمیمه همراه خودروامروز پلاس به دهمین ضمیمه موتورسیکلت خودروامروز اختصاص یافته که در کنار راهنمای خرید و انتخاب موتورسیکلت در شرایط فعلی بازار کشور، بررسی بازار موتورسیکلت های رِیس، نگاهی به محصولات 2016 کمپانی آمریکایی ایندین و نگاهی به تازه های جهان موتورسیکلت، دو موتورسیکلت کراس مطرح کلاس 250 بازار را مقایسه کرده ایم، نسل جدید موتورکراس های برقی را مورد بررسی قرار داده ایم، نگاهی به خاص ترین موتورسیکلت های رونمایی شده در نمایشگاه خودرو پاریس داشته ایم، دنیای انواع موتورسیکلت های نظامی را از ابتدا تا کنون بررسی کرده ایم، 10 ماکت موتورسیکلت جذاب در بازار جهانی را معرفی کرده ایم و به مقایسه یاماها FZ-07 و سوزوکی SV650 پرداخته ایم. مقایسه دو موتورسیکلت کلاس استریت ایران‌دوچرخ و پیشتازموتور (D4 و V6)، پرونده ای برای موتورسیکلت های خاطره‌انگیز و دوست‌داشتنی در بین ایرانیان، معرفی 10 موتورسوار برتر تاریخ و آخرین لیست قیمت انواع موتورسیکلت کارکرده و صفرکیلومتر بازار کشور در کلاس های مختلف نیز از دیگر مطالب خواندنی دهمین شماره ضمیمه موتورسیکلت هفته‌نامه خودروامروز هستند.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۲ ماه پیش
        آرشیو