فونیکسریمکسبهتام

انگیزه‌ راننده وانتی که همچون مسابقات GTA در کوچه‌ای تنگ می‌راند

فوق لیسانس دارد!

عصر خودرو- چند روز پس از انتشار تصاویر وانتی که با ورود به کوچه‌ای یک‌طرفه چندین خودرو را تخریب کرده بود، جزئیات تازه‌تری از این حادثه عجیب و غریب منتشر شده است.

انگیزه‌ راننده وانتی که همچون مسابقات GTA در کوچه‌ای تنگ می‌راند
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۲۵ مهر ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از خبر آنلاین ، اطلاعاتی که انگیزه این راننده را از ورود بی‌محابا به کوچه ورود ممنوع و خسارت به چندین خودرو مشخص می‌کند.

    اوایل هفته گذشته بود که تصاویری از این حادثه در شبکه‌های اجتماعی منتشر شد. این تصاویر وانت پیکانی سفیدرنگ را نشان می‌داد که از خیابان اصلی وارد کوچه‌ای ورود ممنوع شده بود. با اینکه چندین خودرو در حال حرکت بودند راننده وانت اصرار داشت که به مسیر خلاف جهت ادامه دهد. ‌در این شرایط راننده وانت با کوبیدن خودرواش به چند خودرو توانست راه خود را باز کند اما در میانه راه درحالی‌که به چندین خودرو خسارت وارد کرده بود، گرفتار و توسط شهروندان دستگیر شد.

    به‌دنبال انتشار این تصاویر گمانه‌زنی‌ها درباره این ماجرا در فضای مجازی آغاز شد. برخی اعلام کردند راننده وانت تبهکاری تحت تعقیب بود و برخی دیگر اعلام کردند که او هنگام رانندگی حالت طبیعی نداشته است. با این حال دیروز خبرنگار همشهری به اطلاعاتی دست یافت که نشان می‌داد راننده وانت برای فرار از تصادفی که دقایقی قبل‌ از حادثه انجام داده بود وارد کوچه ‌ ورود ممنوع شده بود.

    ماجرا از این قرار بود که این جوان 24ساله که دانشجوی رشته مدیریت در مقطع کارشناسی ارشد است، دقایقی پیش از این حادثه، قبل از پل صدر با یک خودروی پژو 206تصادف کرده بود. او و راننده پژو با یکدیگر قرار می‌گذارند که خیابان را بند نیاورند و کمی جلوتر برای پرداخت خسارت با یکدیگر مذاکره کنند.

    در همین هنگام مأموران پلیس راهور نیز از راه می‌رسند اما پسر جوان بعد از نشستن پشت فرمان وانت فکر فرار به سرش می‌زند تا از خسارتی که به 206زده بود شانه خالی کند. غافل از اینکه کمی آن طرف‌تر خسارت بزرگ‌تری به گردنش می‌افتد. او درحالی‌که فقط به فرار فکر می‌کرد، پایش را روی گاز گذاشت و از خیابان شریعتی وارد کوچه داد شد که ورود ممنوع بود.

    چند خودرو سد راهش بودند و در این شرایط او نه راه پیش داشت و نه پس. به همین دلیل تصمیم گرفت با کوبیدن خودرواش به سایر خودروها راهی باز کند. اما چند دقیقه بعد سرانجام توسط شهروندانی که از تخریب خودروی‌شان خشمگین شده بودند دستگیر و به مأموران کلانتری تحویل داده شد.

    در بررسی‌های اولیه معلوم شد که این جوان گواهینامه و خودرواش نیز بیمه‌نامه معتبر داشته است اما او با انگیزه فرار از پرداخت خسارت به راننده پژو206 از چاله به چاه افتاد. او اعتراف کرد که در آن لحظه از شدت ترس، هول شده بود و نمی‌دانست چه کار می‌کند و فقط سعی داشت از محل بگریزد که این حادثه رخ داد.

    او گفت: روز حادثه سوار وانت پیکان پدرم شدم تا در خیابان دور بزنم. اما در خیابان شریعتی تصادف کردم و آنقدر ترسیده بودم که تصمیم گرفتم فرار کنم و در آن لحظات کنترلی روی رفتارم نداشتم.

    براساس این گزارش به‌رغم خبر اشتباه برخی سایت‌ها درخصوص مجروح شدن فردی در این حادثه، کسی مجروح نشده است.

    پسر جوان که هیچ سابقه‌ کیفری در پرونده‌اش ندارد، با قرار آزاد است اما به پرونده‌اش به اتهام خسارت به چندین خودرو در دادسرا رسیدگی می‌شود. به گفته رئیس پلیس راهور تهران، راننده متخلف باید خسارت تمامی خودروهای آسیب‌دیده را پرداخت کند.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۶ روز پیش
        آرشیو