فونیکسریمکسبهتام

محور کندوان یکطرفه می‌شود

اعمال محدودیت‌های ترافیکی در جاده‌ها

عصر خودرو- بر اساس اعلام سازمان راهداری، فردا(جمعه) تردد خودروها از ساعت ۱۵ تا ۲۳ از کرج به سمت مرزن‌آباد ممنوع است؛ ضمن اینکه تردد وسایل نقلیه از ساعت ۱۸ تا ۲۳ از مرزن‌آباد به کرج هم یکطرفه خواهد بود.

اعمال محدودیت‌های ترافیکی در جاده‌ها
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۲۹ مهر ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر خودرو» به نقل از مهر، بر اساس اعلام سازمان راهداری محدودیت‌های ترافیکی برای فردا(جمعه) اعمال شده است که بر این اساس، در محور کندوان ‌تردد خودرو از ساعت 15 تا 23 روز جمعه از کرج به سمت مرزن‌آباد ممنوع است؛ با اعلام مأموران پلیس راه در محل، تردد وسایل نقلیه از ساعت 18 تا 23 روز جمعه از مرزن‌آباد به سمت کرج به‌صورت یک‌طرفه خواهد بود.بقیه محورهای مواصلات کشور باز است و تردد در آنها به‌ روال عادی ‌جریان دارد.

    بر اساس آمارها، در شبانه‌روز گذشته‌ کل تردد ثبت ‌شده بر اساس‌ اطلاعات دریافتی از 1714 دستگاه ترددشمار فعال در محورهای برون ‌شهری، نسبت به روز قبل 5.9 درصد افزایش‌ نشان می‌دهد؛ در همین مدت همچنین سهم وسایل نقلیه سنگین در ترافیک راه‌ها 18 درصد، اوج تردد بین ساعات 17 الی 18 و کمترین تردد بین ساعات 3 الی 4 صبح صورت پذیرفته که هموطنان‌ با آگاهی از این موضوع می‌توانند ساعات مناسب ‌تری را برای سفر انتخاب کنند.

    پرترددترین جاده‌های کشور

    آزادراه کرج-تهران، آزادراه ‌قزوین‌-کرج، آزادراه تهران-کرج، آزادراه ‌کرج‌-قزوین، ‌آزادراه‌ ‌تهران-قم، ‌آزادراه ‌قم-تهران، آزادراه ساوه-‌تهران، آزادراه تهران-ساوه، مسیر پاکدشت-تهران‌ و تهران-پاکدشت، ‌ محور تهران-شهریار و شهریار-تهران، محور زنجان-قزوین و مسیر تهران-پاکدشت ‌در 24 ساعت گذشته بیشترین ترافیک را داشته‌اند.‌

    محدودیت‌ ترافیکی جاده‌ها تا روز شنبه‌ اول آبان‌

    تردد موتورسیکلت تا ساعت 06:00 روز شنبه مورخ 95/08/01 از محورهای کرج-چالوس، هراز، فیروزکوه و محورتهران – سمنان – مشهد و بالعکس ممنوع است؛ تردد موتورسیکلت‌های انتظامی و امدادی برای انجام ماموریت‌های ضروری در مسیر مجاز جریان ترافیک بلامانع خواهد بود. همچنین در محور کندوان ‌تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 15:00 الی 23:00 روز جمعه مورخ 95/07/30 ‌از کرج به سمت مرزن‌آباد ممنوع است؛ با اعلام مأموران پلیس راه در محل، تردد وسایل نقلیه از ساعت 18:00 الی 23:00 روز جمعه مورخ 95/07/30 ‌از مرزن‌آباد به سمت کرج به‌صورت یک‌طرفه خواهد بود.

    در محور کندوان‌ تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت در مسیر کرج – چالوس و بالعکس کماکان ممنوع است. همچنین در ‌محور هراز ‌تردد تریلرها کماکان ممنوع است همچنین تردد کامیون‌ها و کامیونت‌ها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت 08:00 الی 22:00 امروز و فردا ‌ممنوع است.

    در محور فیروزکوه ‌تردد تریلرها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسدشدنی از ساعت 08:00 الی 22:00 روز آینده از تهران به قائم‌شهر و بالعکس‌ ممنوع ‌است.

    ممنوعیت تردد به دلیل مداخلات جوی و شرایط نامناسب فیزیکی راه

    کمربندی دهلران-اندیمشک‌ واقع در استان ایلام، به دلیل نبود ایمنی کافی فعلاً مسدود است و تردد از مسیر جایگزین داخل شهر دهلران انجام می‌شود.

    محور رامیان - اولنگ - شاهرود ‌واقع در استان‌های گلستان و سمنان‌ به دلیل نبود ایمنی کافی فعلاً مسدود ‌است.

    ممنوعیت تردد به‌ تفکیک یا اولویت وسایل نقلیه‌

    در محور هراز ‌از مورخ 25 مهر تا 11 آبان 95 ‌روزهای شنبه تا سه‌شنبه هر هفته ‌از ساعت 21 الی 5 بامداد به غیر از ‌ایام تعطیلات رسمی به دلیل اجرای عملیات ترمیم روشنایی تونل شماره 2 کیلومتر 54 ‌عملیات اصلاح، ایمن سازی، لق‌­گیری، اصلاح شیب شیروانی راه و عملیات خاکبرداری جهت جلوگیری از ریزش محدوده ابتهاج کیلومتر 85 و عملیات تعریض و بهسازی و چهار خطه کردن محور هراز کنارگذر امامزاده هاشم کیلومتر 0 تا 3 ‌مسیر مسدود و تردد از محورهای فیروزکوه و کندوان انجام می‌شود.

    کل مسیر محور فامنین – تقاطع همه‌کسی‌ واقع در استان همدان از مورخ 6 شهریور لغایت 29 مهرماه 95 ‌ساعت 7 الی 17:30 ‌به‌دلیل اجرای عملیات خاکی‌ مسدود بوده و تردد از مسیر جایگزین زرقان - امیرآباد انجام می‌شود.

    در محور کرج – چالوس ‌از مورخ 12 مرداد لغایت 30 آذر 95 ‌روزهای یکشنبه تا سه‌شنبه هر هفته از ساعت 8 الی 17 ‌به غیر از ایام تعطیلات رسمی و همچنین روزهای قبل و بعد از تعطیلات چند روزه و نیز غیر از تاریخ‌های 20 شهریورماه الی 4 مهرماه به دلیل اجرای عملیات لکه‌گیری و روکش آسفالت، از کیلومتر 20 الی 90 ‌تردد همزمان با اجرای عملیات ‌با محدودیت و رعایت احتیاط انجام می‌شود.

    در محور هراز تا روز 30 آذر 95 ‌روزهای یکشنبه تا سه‌شنبه هر هفته از ساعت 8 الی 17 ‌به غیر از ایام تعطیلات رسمی و همچنین روزهای قبل و بعد از تعطیلات چند روزه به دلیل اجرای عملیات لکه گیری و روکش آسفالت، از کیلومتر 5 الی 102 تردد همزمان با اجرای عملیات، با محدودیت و رعایت احتیاط انجام می‌شود.

    در محور فیروزکوه تا روز 30 آذر 95 ‌روزهای یکشنبه تا سه شنبه هر هفته از ساعت 8 الی 17 ‌به غیر ایام تعطیلات رسمی و همچنین روزهای قبل و بعد از تعطیلات چند روزه به دلیل اجرای عملیات لکه گیری و روکش آسفالت، از کیلومتر 0 الی 95 تردد همزمان با اجرای عملیات، با محدودیت و رعایت احتیاط انجام می‌شود.‌

    محور کرج - چالوس (کندوان) ‌واقع در استان البرز از مورخ 7 مهر لغایت 25 آذر 95 روزهای شنبه تا  سه‌شنبه از ساعت 8  الی‌ 17 و روز چهارشنبه تا ساعت 12 هر هفته‌ به غیر از ایام تعطیلات رسمی و همچنین روزهای قبل و بعد از تعطیلات چند روزه به دلیل اجرای عملیات لکه‌گیری و روکش آسفالت‌ حدفاصل‌ تونل کندوان‌ تا میدان امیرکبیر، کیلومتر 0 الی 72 ‌تردد همزمان با اجرای عملیات و رعایت جوانب احتیاط  انجام می‌شود.

    محور هراز واقع در استان تهران‌ از مورخ 10 مهر لغایت 30 آذر 95‌ روزهای شنبه تا  سه‌شنبه از ساعت 8 الی  17 هر هفته‌ به غیر از ‌ایام تعطیلات رسمی و همچنین روزهای قبل و بعد از تعطیلات چند روزه به دلیل اجرای عملیات تعریض، بهسازی و چهارخطه کردن محور ‌حدفاصل کیلومتر 0 تا 3 تردد همزمان با اجرای عملیات و رعایت جوانب احتیاط با اعمال محدودیت ترافیکی در یک خط عبور انجام می‌شود.

    محور دماوند ـ فیروزکوه، واقع در استان تهران‌ از مورخ 7 مهر لغایت 25 آذر 95 روزهای شنبه تا سه شنبه از ساعت 7 الی 17 و روز چهارشنبه تا ساعت 12 هر هفته به غیر از ایام تعطیلات رسمی و همچنین روزهای قبل و بعد از تعطیلات چند روزه به دلیل اجرای عملیات روکش آسفالت حفاظتی پلیمری، حد فاصل جابان تا هنرستان کشاورزی آئینه‌ورزان، تردد همزمان با اجرای عملیات‌ با محدودیت و رعایت احتیاط انجام می‌شود.

    در محور تهران - دماوند - فیروزکوه (شهرگیلاوند – بلوار آیت الله خامنه‌ای) ‌واقع در استان تهران ‌از مورخ 7 مهر لغایت 30 آبان 95 ‌روزهای شنبه تا سه‌شنبه از ساعت 8 الی 17 و روز چهارشنبه تا ساعت 12 هر هفته به غیر از ایام تعطیلات رسمی و همچنین روزهای قبل و بعد از تعطیلات چند روزه به دلیل اجرای عملیات لکه‌گیری و روکش آسفالت‌ در محدوده شهرگیلاوند – بلوار آیت الله خامنه ای (میسر رفت و برگشت) ‌ کیلومتر 0 الی 200+3 ‌تردد همزمان با اجرای عملیات، با محدودیت و رعایت احتیاط انجام می‌شود.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۶ روز پیش
        آرشیو