فونیکسریمکسبهتام

خودرویی ها در بازار سرمایه/ ۱۰ ابان ۹۵

بانک پارسیان چتر نجات خودرویی ها شد

عصر خودرو- گروه خودرویی با توجه به خبر افزایش سرمایه بانک پارسیان شروعی مثبت را تجربه کردند و در این میان نماد خنصیر با صف خرید ۲.۴ میلیونی به کار خود پایان داد، شاخص کل خودرو و ساخت قطعات نیز ۹۵ واحد افزایش یافت و در نقطه ۲۰ هزار و۹۳۵ واحد قرار گرفت، حجم و ارزش معاملات نیز نسبت به روز قبل افزایشی بود.

بانک پارسیان چتر نجات خودرویی ها شد
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۱۰ آبان ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو» ، امروز گروه خودرویی در شروع بازار سبز پوش شد اما به تدریج از سبزی این گروه کاسته شد، خگستر و خچرخش که صف خرید بودند صف خود را عرضه کردند، گرچه خگستر در لحظات پایانی باز صف تشکیل داد اما با 45 هزار فروش صف خود را عرضه کرد،  خریخت با صف فروش سنگین 11 میلیونی مواجه شد، حتی در اواسط بازار صف فروش خریخت به 15 میلیون هم رسید، خموتور هم صف فروش  سبکی داشت.
    همچنین، خاهن که طی روزهای اخیر گل سرسبد خودرویی ها شده بود به دلیل ابهام در ارائه اطلاعات در قیمت 3,585 ریال متوقف شد، در مقابل نماد خنصیر که صبح امروز در کدال اطلاعیه مجمع فوق العاده را منتشر و اعضای هیات مدیره را معرفی کرد، با محدودیت دامنه نوسان باز شد و موفق شد صف خرید 2 میلیونی تشکیل دهد. خزامیا هم با 47 میلیون حجم معامله جزو پر حجم ترینهای امروز بورس بود.
    از طرفی، حجم معاملات سهامداران خودرویی نسبت به دیروز 11 میلیون و ارزش معاملات 3 میلیارد تومان با افزایش همراه شد.
    در مجموع  طی ساعات ابتدایی اکثر نمادها گروه خودرویی با افزایش تقاضا و معاملاتی مثبتی مواجه بودند و در پایان از 19 نماد معاملاتی 7 نماد کاهش قیمت و مابقی 12 تا افزایش را تجربه کردند. خودرو هم متعادل و مثبت با رشد نزدیک 1 درصدی قیمت پایانی به کار خود خاتمه داد.
    به نظر می رسد انتشار گام دوم افزایش سرمایه 110 درصدی بانک پارسیان در عصر دیروز مهم ترین دلیل افزایش قیمتهای امروز خودرویی ها باشد اما نکته قابل تامل در افزایش سرمایه مذکور، سلب امتیاز حق تقدم ایران خودرو می باشد.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۷۱
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        آخرین بروزرسانی ۵ روز پیش
        آرشیو