فونیکسریمکسبهتام

اتخاذتمهیدات ترافیکی لازم برای برگزاری راهپیمایی۱۳آبان درخرم‌آباد

عصر خودرو- خرم آباد- رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی لرستان از اتخاذ تمهیدات ترافیکی لازم برای برگزاری راهپیمایی ۱۳ آبان در مرکز این استان خبر داد.

اتخاذتمهیدات ترافیکی لازم برای برگزاری راهپیمایی۱۳آبان درخرم‌آباد
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۱۲ آبان ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو» به نقل از خبرگزاری مهر، سرهنگ منوچهر مرادی پیش از ظهر چهارشنبه در جمع خبرنگاران در سخنانی اظهار داشت: در راستای برقراری نظم، امنیت و جلوگیری از به وجود آمدن هرگونه ترافیک و راهبندان برای تسهیل در تردد مراسم راهپیمایی 13 آبان، تمهیدات ترافیکی اعمال می شود.

    وی گفت: تمهیدات ترافیکی راهپیمایی از ساعت هشت صبح تا پایان راهپیمایی در سطح شهر خرم آباد برقرار بوده و ضمن این که  مسیر های جایگزین  برای تردد وسایل نقلیه در نظر گرفته شده است.

    رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی لرستان با بیان اینکه مراسم  راهپیمایی یوم الله 13  آبان در ساعت 9 صبح از میدان شهدا در خرم آباد  آغاز می شود، گفت: این مراسم  در مصلای الغدیر این شهر خاتمه خواهد یافت.

    سرهنگ مرادی به مسیر های اعمال شده در تمهیدات ترافیکی اشاره کرد و گفت: خیابان انقلاب، سه راه بالای مطهری به سمت مصلای مسدود و خودروها به سمت سه راه پایین  مطهری هدایت می شوند و از تقاطع کارخانه یخ به سمت خیابان انقلاب نیز مسدود می شود.

    وی با بیان اینکه همچنین  خیابان امام(ره) از تقاطع بانک به سمت میدان شهدا مسدود و وسایل نقلیه به سمت  میدان استانداری و ساحلی هدایت می شوند، افزود: خیابان معلم از سمت میدان شهید انوشیروان رضایی منتهی به سه راهی باختر نیز مسدود است.

    رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی لرستان با تاکید بر این که بلوار شورا به سمت خیابان انقلاب از شرق به غرب مسدود و خودروها به سمت بلوار 60 متری  هدایت می شوند، گفت: همه مسیرهای منتهی به خیابان شهدای شرقی در زمان راهپیمایی مسدود می شوند.

    سرهنگ مرادی به مسیرهای جایگزین اشاره کرد و گفت:  شهروندانی که قصد تردد از مسیر تقاطع بیمارستان عشایر به سمت بلوار شریعتی را دارند باید از مسیر تقاطع بیمارستان به سمت پل انقلاب تغییر مسیر داده و از  خیابان ساحلی و پل های موقت استفاده کنند و یا اینکه از بلوار 60 متری تردد داشته باشند.

    وی همچنین افزود: شهروندانی که قصد تردد از جنوب و بلوار شریعتی به شمال شهر و میدان 22  بهمن را دارند باید بعد از عبور از چهار راه اسد آبادی به سمت بلوار شورا تغییر مسیر داده و از بلوار 30 متری پژوهنده و یا 60 متری ادامه مسیر دهند.

    رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی لرستان گفت: شهروندان با پلیس همکاری لازم در خصوص برقراری محدودیت های ترافیکی را داشته و از ورود به محدوده اعلامی جدا اجتناب کرده و از اصرار بی مورد برای ورود به محدوده  طرح خودداری کنند.

    سرهنگ مرادی همچنین از  ساکنان مسیر راهپیمایی 13 آبان خواست از پارک وسیله نقلیه در داخل خیابان مسیر راهپیمایی خود داری کنند چرا که خودروهای پارک شده در مسیر راهپیمایی توسط جرثقیل به یکی از خیابان های مجاور انتقال داده می شوند.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۷ روز پیش
        آرشیو