فونیکسریمکسبهتام

رئیس اتحادیه نمایشگاه داران خودرو خبر داد

استقبال نمایشگاه‌داران از جایگزینی خودروهای جدید با پراید و ۴۰۵

عصر خودرو- رئیس اتحادیه فروشندگان خودرو با استقبال ازجایگزینی خودروهای جدید به جای پراید و پژو ۴۰۵ گفت: مردم به اجبار دست به خرید خودروی پراید می زنند و در صورتی که خودروی جدید و با قیمت مناسب تری جایگزین پراید می شد، خیلی وقت پیش از خرید آن دست می کشیدند.

استقبال نمایشگاه‌داران از جایگزینی خودروهای جدید با پراید و ۴۰۵
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۰۲ آذر ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از پایگاه اطلاع رسانی اتاق اصناف ایران، سعید موتمنی با استقبال از اتخاذ تصمیماتی برای از رده خارج کردن پراید و پژو 405 تا پایان سال جاری اظهار کرد: اتومبیلی که 10 سال از تولید آن می‌گذرد، باید از خط تولید خارج شود ضمن آنکه تولید چنین اتومبیلی برای مردم نه تنها نفع ندارد بلکه با توجه به نبود کیفیت و استاندارد کافی به ضرر مردم تمام شده است.

    وی ضمن اعلام آنکه بازار همیشه در انتظار خودروهای جدید و به روز است، افزود: در سال 75 مونتاژ خودروی پراید در ایران آغاز شد و از آن سال به بعد باید تغییراتی در بدنه و موتور خودروی پراید صورت می‌گرفت که متاسفانه انجام نشد.

    موتمنی تصریح کرد: مردم به اجبار دست به خرید خودروی پراید می زنند و در صورتی که خودروی جدید و با قیمت مناسب تری جایگزین پراید می شد، خیلی وقت پیش از خرید آن دست می کشیدند.

    وی همچنین در خصوص انتشار اخباری پیرامون جایگزین شدن رنو کوئید به جای پراید نیز افزود: هر خودرویی جایگزین پراید شود، بدون شک با استقبال خریداران و بازار مواجه خواهد شد.

    رئیس اتحادیه نمایشگاه داران و فروشندگان خودرو ضمن بیان اینکه خودروی کوئید از استاندارد و کیفیت بالایی برخوردار است، ادامه داد: قیمت این خودرو در هند حدود 13 تا 15 میلیون تومان است اما پیش بینی ها  و برآورد تقریبی بر قیمت 30 میلیونی این خودرو در بازار است.

    وی همچنین با انتقاد از قیمت گذاری بالای خودروی پراید و پژو اظهار داشت: قیمت خودروهای داخلی ما منجمله پراید، پژو و تیبا بسیار بالا است و قیمت این خودرو نه تنها با حباب مواجه است بلکه غیرمنطقی و غیرواقعی قیمت گذاری شده است.

    بنابراین گزارش  بهروز ریاحی مشاور وزیر صنعت در مصاحبه با تسنیم در نیمه آبان سال جاری با اشاره به مشکلات کیفی دو خودرو پراید و پژو 405 خبر از خارج شدن این خودروها از خط تولید تا پایان سال جاری داد.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۶ روز پیش
        آرشیو