فونیکسریمکسبهتام

هفته نامه خودرو امروز منتشر کرد:

ابرخودرویی با نژاد ایرانی

عصر خودرو: شنبه ششم آذر ماه شماره ۳۲۱ هفته نامه خودرو امروز به همراه ضمیمه خودرو امروز پلاس با نام "آینه بغل" به روی دکه خواهد رفت.

ابرخودرویی با نژاد ایرانی
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۰۳ آذر ۱۳۹۵ - ۲۲:۵۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو»، در این شماره از هفته نامه پای صحبت های مدیرکل صنایع خودرو و نیرو محرکه وزارت صنعت می نشینیم و درخصوص سهم دولت در صنعت خودرو گفت و گو می کنیم. علاوه بر این در صفحه رویداد با محصول جدید کارمانیا در ایران آشنا می شویم و حامیان تخصصی رسانه ای نمایشگاه خودرو تهران را می شناسیم.
    در صفحه بازار این هفته به سراغ انواع فیلتر خودرو می رویم و در جهان خودرو با ساخته جدید رضوانی موتورز، "ابرخودرویی با نژاد ایرانی" ملاقات می کنیم.
    در ادامه  با "انتخاب خاص ژاپنی" به بررسی دو تیپ نیسان جوک در آستانه ورود به بازار ایران می پردازیم و "سبدی کامل از آپشن با چاشنی کیفیت" را در بررسی دو تیپ آریزو 5 اتوماتیک در بازار کشور می بینیم.
    "پانامرا سواری با هزینه کمتر" در صفحه لوکس مشخصات پورشه پانامرای 6 سیلندر در بازار خودروهای دست دوم را بررسی می کند و "انتخاب طبقه متوسط" مرسوم ترین خودروهای دست دوم غیرچینی در بازه قیمتی 60 الی 80 میلیون تومان را معرفی می کند.
    بررسی DS 5LS و مقایسه آن با کیا اپتیما موضوع این هفته صفحه انتخاب است و "ام وی ام خوشتیپ زیر ذره بین" تست جاده ای X33s را در اختیار علاقمندان قرار می دهد.
    در ادامه در صفحه گزارش به گشت و گذار در یازدهمین نمایشگاه قطعات خودرو تهران می پردازیم و آینه بغل این هفته را با بررسی حضور خودروهای مونتاژ شده در ایران در بازار خودرو آمریکا ورق می زنیم.
    ضرایب دنده و دیفرانسیل موضوع این هفته صفحه آچار است و آخرین مطلب این شماره نیز به  مهم ترین دلایل نوشان نشانگر وضعیت دمای آب پیشرانه می پردازد.
    در کنار شماره 321 هفته نامه خودرو امروز، این هفته شاهد انتشار سومین شماره از ضمیمه آینه بغل خودرو امروز پلاس هستیم.
    در این شماره از آینه بغل با سفر زمان به مقصد اروپا بررسی و مقایسه ای خواهیم داشت میان ب ام و 518، مرسدس بنز 230.4 و پژو 504. در گام بعدی پرونده ای راا به مناسبت تولد 50 سالگی شورولت کامارو ورق می زنیم و با" داستان نام گذاری وطنی" تاریخچه انتخاب نام ایرانی برای خودروهای مونتاژ داخل کشور را مرور می کنیم.
    در ادامه نیز با مطالبی نظیر "اسب چموش در برابر کودک باهوش"، "شکوه به سبک آمریکایی"، "ارواح سرگردان دیترویت"، "شایعه پراکنی به سبک ماشین بازی"، "خاندان اشتوتگارتی"، "صوت همراه رانندگی"، "لوگونامه"، "همه این پیرمردان"، "مرگ زاپاتا" و "ماشین دودی و مصایب آن" داستان خودروهای کلاسیک و پرونده های تاریخی را مرور می کنیم.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۶ روز پیش
        آرشیو