فونیکسریمکسبهتام

برخورد با تخلفات شبانه رانندگی تعطیل نشده است

عصر خودرو- جانشین رییس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ اعلام کرد که در فصل زمستان نیز طرح پلیس در برخورد با تخلفات شبانه و حادثه‌ساز ادامه خواهد داشت و این طرح تعطیل نشده است.

برخورد با تخلفات شبانه رانندگی تعطیل نشده است
نسخه قابل چاپ
شنبه ۲۷ آذر ۱۳۹۵ - ۱۴:۵۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر خودرو» به نقل از ایسنا، سرهنگ حسن عابدی درباره اجرای طرح‌های پلیس راهور در فصل زمستان اظهار کرد:‌ یکسری از طرح‌های پلیس‌راهور جزو طرح‌هایی است که مختص به فصل و زمان خاصی نیست و در تمام ایام سال اجرا می‌شود، اما یکسری دیگر از طرح‌ها  و ماموریت‌ها نیز با توجه به فصل ممکن است تغییر کند که به عنوان مثال برخورد پلیس با خودروهای فاقد تجهیزات زمستانی طرحی است که در تابستان موضوعیت ندارد و طبیعتا اجرایی هم نمی‌شود.

    وی با بیان اینکه در حال حاضر طرح برخورد با تخلفات موتورسیکلت سواران، خودروهای آلاینده و فاقد معاینه فنی، برخورد با مخدوش کردن پلاک و ... در دستور کار پلیس قرار دارد، گفت: طرح‌ها و ماموریت‌های دیگر نیز به قوت خود ادامه داشته و اجرا می‌شود.

    عابدی درباره اینکه آیا طرح برخورد با تخلفات شبانه و مواردی همچون دور دور همچنان در پایتخت اجرا می‌شود به ایسنا گفت:‌طرح برخورد با تخلفات شبانه همچون سرعت غیرمجاز و انجام حرکات نمایشی با خودرو، تعطیل نشده و ادامه دارد. همچنین ماموران پلیس راهور با خودروهایی که اقدام به ایجاد آلودگی صوتی کرده یا از طریق دور دور کردن در خیابان‌ها برای دیگر شهروندان مزاحمت ایجاد کنند نیز برخورد کرده و همانطور که گفتم این طرح مختص به فصل خاصی نیست و در تمام ایام سال اجرا خواهد شد.

    جانشین رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ  همچنین از بازگشت شرایط ترافیکی پایتخت به حالت عادی در هفته گذشته خبر داد و گفت:  همانطور که پیش از این نیز بارها گفته شد، در یکی دو هفته پس از پایان ماه محرم و صفر به دلایل مختلف همچون سرمای هوا، آغاز موج بارش‌ها، تغییر در ساعت زوج و فرد، فرا رسیدن ماه ربیع و ... حجم سفرها در معابر پایتخت افزایش پیدا کرده و متاسفانه شاهد سنگینی حجم ترافیک در بسیاری از بزرگراه‌ها بویژه بزرگراه‌های شمالی تهران بودیم.

    عابدی با بیان اینکه برای حل این مساله تیم‌های پلیس راهنمایی و رانندگی در آماده‌باش کامل بودند، اظهار کرد: رصد ترافیکی معابر و بزرگراه‌های پایتخت نشان می‌دهد که از اوایل هفته جاری تاکنون وضعیت ترافیکی بهتر شده و به عبارتی می‌توان گفت که به شرایط عادی و به حالت قبل از فرا رسیدن ماه ربیع بازگشته است.

    جانشین رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ با بیان اینکه این بدان معنی نیست که دیگر در معابر تهران ترافیکی وجود ندارد، خاطرنشان کرد: اما از حجم ترافیک کاسته شده و در طول هفته گذشته وضعیت مانند روزهای آغازین ماه ربیع نبود.

    جانشین رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ با اشاره به تعطیلی امروز  و افزایش حجم سفرها به خارج از تهران به ایسنا، گفت: در این خصوص نیز برنامه‌ریزی‌های لازم انجام شده و آمادگی لازم برای بازگشت مسافران نیز وجود دارد.

    وی درباره اینکه آیا ترافیک تهران در روز یکشنبه سنگین خواهد بود یا خیر نیز گفت: بار ترافیک صبحگاهی و عصر گاهی وجود خواهد داشت، اما پیش‌بینی نمی‌شود که سنگینی حجم ترافیک مانند دو سه هفته گذشته باشد، اما با این وجود توصیه ما به شهروندان این است که برای تردد در شهر تا حد امکان از ناوگان حمل و نقل عمومی استفاده کنند.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۷ روز پیش
        آرشیو