فونیکسریمکسبهتام

سرپرست مرکز مدیریت راههای مازندران:

۲۳ دوربین سرعت سنج جدید در مازندران نصب شده است

عصر خودرو- سرپرست مرکز مدیریت راههای اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای مازندران گفت: تعداد ۲۳ عدد دوربین سرعت سنج لیزرگان در اختیار پلیس راه استان برای کنترل و ثبت تخلف سرعت قرار گرفته است.

۲۳ دوربین سرعت سنج جدید در مازندران نصب شده است
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۳۰ آذر ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از مهر ، محسن هاشمی  اظهار داشت: این دوربین ها جز پیشرفته ترین دوربین های موجود در دنیا بوده و دارای بالاترین دقت و صحت عملکرد در ساعات مختلف روز و هر نوع شرایط آب و هوایی می باشند.

    وی افزود: پیش از این نیز 14 عدد دوربین لیزرگان توسط این اداره کل در اختیار فرماندهی پلیس راه استان قرار گرفته بود.

    سرپرست مرکز مدیریت راههای اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان مازندران تصریح کرد: همچنین برای ثبت و کنترل مکانیزه سرعت وسیله نقلیه و صدور جریمه خودکار برای خودروهای متخلف مقرر است تعداد 65 عدد سامانه ثبت تخلفات عبور و مرور در جاده های شریانی استان نصب و مورد بهره برداری قرار گیرد.

    هاشمی افزود: این سامانه ها علاوه بر ثبت تخلف سرعت لحظه ای وسایل نقلیه امکان محاسبه سرعت متوسط خودروهای عبوری را نیز دارد. همچنین این سامانه امکان تشخیص و ثبت تخلف فاصله طولی و عرضی بین وسایل نقلیه را نیز دارد و هدف اداره مدیریت راهها از توسعه سامانه های هوشمند حمل و نقلی، ارتقاء هر چه بیشتر ایمنی در جاده های استان می باشد و امید آن داریم نرخ تصادفات در جاده های استان را کاهش دهیم.

     

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط