فونیکسریمکسبهتام

معاون ساخت و توسعه آزادراه‌ها خبرداد

احداث ۵ هزار کیلومتر آزادراه با سرمایه بخش خصوصی تا ۳ سال آینده

عصر خودرو- معاون ساخت و توسعه آزادراه‌ها گفت: برنامه ریزی کرده‌ایم ۵ هزار کیلومتر آزادراه جدید تا ۳ سال آینده با سرمایه‌گذاری بخش خصوصی ساخته شود.

احداث ۵ هزار کیلومتر آزادراه با سرمایه بخش خصوصی تا ۳ سال آینده
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۱۳ دی ۱۳۹۵ - ۰۰:۵۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از فارس، سید حسین میرشفیع امروز در مراسم دیدار مسئولان شرکت‌های مشاور و جامعه مشاوران کشور اظهار داشت: توجه به مشاور در پروژه‌ها موجب کاهش هزینه پروژه‌های عمرانی می‌شود.

    وی ادامه داد: انتقاد پیمانکاران و مشاوران از موضوع اسناد خزانه اسلامی به جا است و در این حوزه ما هم با مشاوران همراه هستیم، به هر حال باید بهای کامل خدمات پرداخت شود، ضمن آنکه شیوه اسناد خزانه اسلامی مورد بازبینی قرار گیرد.

    معاون ساخت و توسعه آزادراه‌ها ادامه داد: هزینه یک مشاور شاید یک هزارم یا یک 10 هزارم هزینه اجرای یک پروژه باشد، اما موجب کاهش بسزای هزینه‌های اجرای پروژه می‌شود، اما برخی همین هزینه مشاور را هزینه اضافه می‌دانند که نباید این گونه باشد.

    میرشفیع افزود: در بخش آزادراهی سعی کرده‌ایم، حجمی از کارهای جدید را آغاز کنیم و در این حوزه استقبال بخش خصوصی برای سرمایه‌گذاری در آزادراه‌ها مناسب بود.

    میرشفیع ادامه داد: ظرفیت جامعه مشاوران کشور از نظر کاری و کیفیتی بالا است و این مشاوران می‌توانند انگیزه مناسب‌تری را برای سرمایه‌گذاران برای حضور بیشتر در پروژه‌ها ایجاد کنند.

    وی افزود: برنامه ریزی کرده‌ایم که 5 هزار کیلومتر آزادراه جدید با سرمایه‌گذاری بخش خصوصی تا 3 سال آینده احداث شود.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط