فونیکسریمکسبهتام

درویش در مراسم بهره برداری از ۵۹ واگن مترو مطرح کرد؛

۶ هزار میلیارد تومان هزینه توسعه مترو تهران

عصر خودرو- مدیرعامل شرکت مترو تهران و حومه گفت: امسال شهرداری ۶ هزار میلیارد تومان برای توسعه مترو شهر تهران هزینه کرده است.

۶ هزار میلیارد تومان هزینه توسعه مترو تهران
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۲۵ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان؛ هابیل درویش مدیرعامل شرکت مترو تهران و حومه در مراسم بهره برداری از 59 واگن مترو با بیان اینکه تست گرم خط 7 مترو به عنوان یکی از مشکل ترین خطوط مترو انجام پذیرفت، اظهار داشت: از امروز مسافران می توانند از این خط استفاده کنند.

    وی با بیان اینکه نصب پله های برقی نیمه میانی خط 7 و همچنین ایستگاهی که آماده بهره برداری هستند، مراحل پایانی خود را طی می کنند، افزود: کار بسیار ارزشمندی است که توانستیم 59 واگن مترو را امروز وارد خطوط مترو کنیم.

    مدیرعامل شرکت مترو تهران و حومه با تاکید بر اینکه شرکت واگن سازی تهران، تنها شرکت واگن سازی کشور است، گفت: در حالی که سایر کارخانه های واگن سازی کشور تعطیل شده اند اما این شرکت همچنان فعالیت می کند.

    درویش با بیان اینکه در این کارخانه کارگران و تکنیسین ها در چند شیفت کاری فعالیت می کنند، افزود: آنها هفته ای یک رام قطار را تولید می کنند که این بسیار ارزشمند است.

    وی ادامه داد: مطرح می کنم که شرکت واگن سازی ما قابلیت تامین واگن های مترو سایر کلانشهرهای دیگر را نیز دارد چراکه هم اکنون واگن های مشهد را هم تامین می کند.

    مدیرعامل شرکت مترو تهران و حومه با بیان اینکه امسال در حوزه توسعه مترو 6 هزار میلیارد تومان هزینه کرده ایم، گفت: سیستم بانک داری در کشور به جای اینکه مولد و حمایت کننده تولید و صنعت ملی باشند تنها به فعالیت های بیزینستی مشغول اند.

    درویش با بیان اینکه بانک شهر توانسته سیستم بانک داری منفعل کشور را تغییر دهد، تصریح کرد: بدون شک با حمایت های مالی و معنوی توانستیم پروژه مترو تهران را به سرانجام برسانیم.

    وی با اشاره به تست سرد فرودگاه بین المللی امام راحل ، افزود: تست سرد انجام‌شده و از 15 فروردین ماه تست گرم و مسافرگیری این خط نیز انجام می شود.

    مدیرعامل شرکت مترو تهران و حومه گفت: در حال حاضر فاینانس های داخلی از سوی بانک شهر به توسعه خطوط باقیمانده و تامین تجهیزات نیز در حال سرعت گرفتن است.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۶ روز پیش
        آرشیو