فونیکسریمکسبهتام

لغو برنامه آلفارومئو برای تولید ۶ خودرو جدید

عصر خودرو- برنامه آلفارومئو مبنی بر تولید شش مدل خودرو جدید تا سال ۲۰۲۰ ظاهرا لغو شده است.

لغو برنامه آلفارومئو برای تولید ۶ خودرو جدید
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۰۱ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو » ، آلفارومئو تایید کرد، برنامه این شرکت مبنی بر تولید شش مدل خودرو جدید قبل از سال 2020 لغو شده است.

    میتو و جولیتا، دو مدل خودرویی که در سالهای 2008 و 2010 معرفی شدند به ترتیب قرار بود در ابتدا دستکم یک جانشین داشته باشند که در همین بخش به رقابت با خودروهایی همچون مرسدس-بنز کلاس A و ب ام و سری 1 بپردازند. اما رید بیگلند رئیس آلفارومئو تایید کرده که این برنامه ها لغو شده است.

    بیگلند به نشریه خودرویی انگلیسی اتوکار گفت: بازار اروپا مورد توجه ما خواهد بود ولی ما همچنین به بازارهای نسبتا قوی آسیا و آمریکای شمالی نیز توجه خواهیم کرد. بازار خودروهای جمع و جور در چین و آمریکای شمالی کوچک است.

    به گفته بیگلند تولید هر دو خودروی هاچبک آلفارومئو در آینده نزدیک ادامه خواهد یافت اما به نظر می‌رسد که هیچ کدام جانشینی نخواهند داشت.

    در عوض مدل جدید بعدی آلفارومئو یک کراس اور سرتر یا پایین تر از مدل استلویو است. مقامات این شرکت هنوز در این بار تصمیم نگرفته اند و این به معنای این است که این کراس اور هنوز تا رسیدن به بازار دستکم چند سال فاصله دارد.

    برنامه تولید آلفارومئو که در سپتامبر گذشته منتشر شد، حاکی از این بود که رنسانس آلفا شامل نسخه های کوپه و کروکی جولیا و همچنین یک سدان بزرگتر برای رقابت با ب ام و سری 5 و مرسدس-بنز کلاس E خواهد بود.  اما این برنامه هم اکنون لغو شده است.

     

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط