فونیکسریمکسبهتام

۴۶ هزار تاکسی در کشور نوسازی شد

تجهیز تاکسی‌ها به کارتخوان

عصر خودرو- مدیرکل دفتر حمل ونقل عمومی و ترافیک شهری سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور از تجهیز تاکسی‌ها به کارتخوان در سال ۹۶ خبر داد.

تجهیز تاکسی‌ها به کارتخوان
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۳۰ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از باشگاه خبرنگاران ، امیر جعفرپور مدیرکل دفتر حمل‌ و نقل عمومی و ترافیک شهری سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور   اظهار داشت: در سال 95 در طرح نوسازی در کل کشور 46 هزار دستگاه تاکسی فرسوده نوسازی شدند.

    وی در خصوص نرخ خرد کرایه تاکسی ها افزود: معمولا نرخ کرایه‌های تاکسی خرد است و امکان پرداخت غیر نقدی هم وجود ندارد، به همین منظور تصمیم داریم در تاکسی ها کارتخوان نصب کنیم و این اتفاق به صورت پایلوت در 3 شهر مشهد، قزوین و شیراز و مختصری هم در تهران انجام و پس از جمع بندی وارد فاز اجرایی خواهد شد.

    مدیرکل دفتر حمل و نقل عمومی و ترافیک شهری سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور گفت: کار مطالعاتی برای توسعه ناوگان حمل و نقل عمومی در شهرهای زیر 200 هزار نفر جمعیت انجام شده و در نظر داریم که در این شهرها مشکلات حملی و نقلی را برطرف کنیم.

    وی در پایان بیان کرد: با ورود کارتخوان به ناوگان تاکسیرانی امکان استفاده از کارت های اعتباری مترو و اتوبوس ها نیز فراهم می‌شود.

     

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط