فونیکسریمکسبهتام

زنگیشه خبر داد

بهره برداری از پروژه استانداردسازی جایگاه های سی ان جی در نیمه اول سال جاری

عصر خودرو- مدیر عامل شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر تهران از ارتقا استاندارد جایگاه های سی ان جی وابسته به شهرداری تهران تا پایان نیمه ی اول سال جاری خبر داد.

بهره برداری از پروژه استانداردسازی جایگاه های سی ان جی در نیمه اول سال جاری
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۲۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، کامران زنگیشه مدیر عامل شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر تهران با اشاره به ضرورت استاندارد سازی و اجرای بازرسی ادواری در جایگاه های تابعه ی شهرداری تهران، اظهار داشت: فرآیند پروژه ی استانداردسازی «اعمال ضوابط استاندارد جدید»، با هماهنگی مشترک نمایندگان سازمان استاندارد استان تهران، شرکت پخش فرآورده های نفتی و شرکت ساماندهی از اسفند ماه سال 95 آغاز شد و در نمیه ی اول سال جاری به بهره برداری خواهد رسید.

    وی همچنین از ایجاد مراکز رفاهی در جایگاه های سی ان جی شهرداری تهران خبر داد و افزود: براساس مقررات، 20 درصد از مساحت جایگاه ها قابلیت اختصاص خدمات جانبی را دارد، به همین منظور شرکت در نظر دارد جهت رفاه حال شهروندان در قالب پروژه های سال 96 واحدهای فرهنگی و خدماتی را در جایگاه ها راه اندازی کند.

    به گفته ی مدیر عامل شرکت ساماندهی صنایع و مشاغل شهر تهران تعداد جایگاه های سی ان جی فعال به 21 باب می رسد که 41 دستگاه کمپرسور در آن ها فعال است و در مجموع تعداد 206 نازل متناسب با ظرفیت کمپرسورها با ظرفیت سوخت گیری 60000 خودرو در هر شبانه روز فعالیت می کند.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط