فونیکسریمکسبهتام

رئیس شبکه بهداشت و درمان گنبدکاووس خبر داد؛

راه‌اندازی کمپین سه‌شنبه‌های بدون خودرو در گنبدکاووس

عصر خودرو- رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان گنبدکاووس از راه‌اندازی کمپین سه‌شنبه‌های بدون خودرو در این شهرستان خبر داد.

راه‌اندازی کمپین سه‌شنبه‌های بدون خودرو در گنبدکاووس
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۱۸ دی ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو» به نقل از فارس، رضا صابری صبح امروز در جمع مدیران و مسوولان شهرستان گنبدکاووس در فرمانداری ویژه این شهرستان با اشاره به اینکه شبکه بهداشت و درمان شهرستان گنبدکاووس علاوه بر فعالیت‌های تخصصی خود در چارچوب قانون و رسالت‌های خطیر خود فعالیت‌های ابتکاری و نوینی را برای ارتقای سلامت مردم برنامه‌ریزی کرده است، اظهار کرد: سلامت مردم و شادابی و نشاط آنها عواملی است که تمامی تلاش و همت بنده و همکارانم در سطح شهرستان گنبدکاووس بر روی آنها معطوف شده است.

    وی با بیان اینکه شبکه بهداشت و درمان شهرستان گنبدکاووس اقدام به راه‌اندازی کمپین سه شنبه‌های بدون خودرو کرده است، افزود: این کمپین با همکاری «موسسه مردم‌نهاد سبزگامان بسکی» و هیئت دوچرخه‌سواری شهرستان گنبدکاووس برگزار می‌شود که امیدواریم مورد استقبال همه مردم و مسوولان عزیز قرار بگیرد.

    رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان گنبدکاووس با تاکید بر اینکه تمامی پرسنل این شبکه می‌توانند برای حضور در این طرح به نوبت از مرخصی و پاس ورزشی استفاده کنند، خاطرنشان کرد: امیدواریم مدیران و مسوولان ادارات و نهادهای دیگر نیز با ما در این کمپین که به سلامت مردم، کاهش آلودگی هوا و مخاطرات صوتی در سطح شهرستان کمکی کند مشارکت کنند.

    صابری با اشاره به اینکه این طرح در دو هفته گذشته برگزار شده است، ادامه داد: در این دو هفته که با استقبال نسبتا خوب همکاران ما و برخی از مدیران و مردم روبه‌رو شده است تلاش کرده‌ایم در کنار اجرای کمپین با اطلاع‌رسانی و اقدامات تبلیغی شیرینی و فواید این طرح را به اطلاع عموم مردم برسانیم.

    وی از مذاکره با چند فروشگاه بزرگ فروش دوچرخه در شهرستان گنبدکاووس برای ارائه تخفیف به شرکت کنندگان در این کمپین خبر داد و گفت: مدیران و پرسنل بیمارستان‌های شهرستان گنبدکاووس نیز می‌توانند از تخفیف و بن ارائه شده از سهم ریاست بیمارستان برای خرید این دوچرخه استفاده کنند.

    گفتنی است شهرداری و شورای اسلامی شهر گنبدکاووس نیز در تدارک ایجاد مسیر ویژه دوچرخه‌سواری عمومی در سطح شهرستان برای ایجاد توامان یک محیط فرهنگی، گردشگری و ورزشی است.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۷ روز پیش
        آرشیو