فونیکسریمکسبهتام

معاون استانداری ایلام:

سرعت و دقت در اجرای پروژه های راه اربعین ضروری است

عصر خودرو- معاون عمرانی استاندار ایلام گفت: سرعت و دقت در اجرای پروژه های راه اربعین ضروری است.

سرعت و دقت در اجرای پروژه های راه اربعین ضروری است
نسخه قابل چاپ
جمعه ۱۱ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۹:۰۰

    به گزارش  پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از مهر،  احمد کرمی پنجشنبه از پروژه های راه سازی ایلام و مهران ،از پل ارغوان تا واریانت کنجانچم به همراه مدیران کل مرتبط و پیمانکاران بازدید  و از نزدیک روند  پیشرفت پروژه ها ، مشکلات و موانع موجود را رصد کرد.

    وی بیان داشت : تمام تلاش ها و فعالیت هایی که  دستگاه های اجرایی و پیمانکاران انجام می دهد زمانی به ثمر می رسد که رضایت زوار عتبات عالیات  و نهایتا رضایت خداوند را به دنبال داشته باشد.

    معاون عمرانی استاندار ایلام اولویت اصلی حوزه راه استان را ساماندهی جاده ها و مسیرهای منتهی به مرزهای استان دانست و تصریح کرد: علاوه بر تسریع در روند راهسازی می بایست زیرساخت های ارتباطی را نیز مد نظر داشت چرا که این زیرساخت ها  از مولفه های مهم راه اربعین است و باید با ضریب اطمینان بالا و با برنامه ریزی خوب و به موقع جهت اجرای این پروژه ها اقدام کرد.

    کرمی از مدیران دستگاه های مربوطه خواست هر هفته از پروژه های زیرمجموعه ی خود بازدید نمایند و پیگیری های لازم در خصوص رفع مشکلات و نیازهای اجرای سریعتر پروژه ها را انجام دهند.

    وی با ابراز رضایت از قرارگاه خاتم الانبیاء به عنوان پیمانکار اصلی راه اربعین خواستار استفاده از تمام ظرفیت های قرارگاه با توان مضاعف شد و تصریح کرد: در مقاطعی که از برنامه زمان بندی عقب هستیم با همکاری و همیاری تمام مسئولین سرعت کار را بالا ببریم تا در ایام اربعین میزبان خوبی برای زوار عتبات باشیم.

    وی با  تأکید بر رعایت مسائل ایمنی در راه ها و نصب علائم هشدار دهنده گفت: با توجه به نزدیکی ایام نوروز و حضور مسافران نوروزی در استان می بایست در مسیر کنونی نیز علائم راهنمایی و رانندگی و خط کشی های لازم بر روی مسیر و علائم هشدار دهنده در مقاطع اجرای پروژه در مسیر ایمنی لازم جاده را تأمین نمایند.

    کرمی در جریان بازدید از پروژه راه اربعین ابتدا با حضور در پل ارغوان طراحی راه دسترسی به میدان ارغوان از مسیر کمربندی را رصد  و نحوه اتصال کمربندی به این میدان را بررسی نمود در ادامه با توقف در مقاطع مختلف جاده ایلام – مهران مشکلات و موانع روند اجرای پروژه ها را رصد نمود و در مقاطعی باحضور در کارگاه اجرای پروژه و برگزاری جلسه نسبت به رفع مشکلات و صدور دستوراتی برای تسریع در روند اجرای پروژه اقدام نمود.

    وی در کارگاه واریانت کنجانچم در قرارگاه خاتم الانبیاء ضمن بررسی تمام موانع و مشکلات تسریع در اجرای پروژه نسبت به رفع مشکلات، راهکارهایی را به همراه دیگر مسئولین ارائه داد و تردد خودروهای سنگین ، فیبرنوری ، فیبر پدافند غیر عامل و لوله های گاز که با مسیر راهسازی تلاقی دارند، را در جلسه مطرح نموده و  راه کارهای رفع این مشکلات را بررسی کرد.

       

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط