فونیکسریمکسبهتام

انتقاد نجفی به محدودیت‌های جابجایی معلولان و جانبازان در شهر

عصر خودرو- شهردار تهران ضمن تأکید براینکه باید شرایط لازم برای جابجایی و تردد معلولان و جانبازان در سطح شهر فراهم شود گفت: متأسفانه در حال حاضر در بخش حمل و نقل برای جابجایی معلولان شرایط خوبی را نداریم و باید این محدودیت‌ها برطرف شود.

انتقاد نجفی به محدودیت‌های جابجایی معلولان و جانبازان در شهر
نسخه قابل چاپ
شنبه ۱۲ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از تسنیم، محمدعلی نجفی در اختتامیه هشتمین پاراالمپیاد ورزشی محلات شهر تهران ویژه جانبازان و معلولان که صبح امروز در مجتمع فرهنگی ورزشی قمر بنی هاشم(ع) برگزار شد، اظهار کرد: ورزش مقوله بسیار مهم و حائز اهمیتی است که شهرداری تهران ویژه‌ای به آن داشته و دارد. بخشی از مأموریت‌های ذاتی شهرداری تهران کمک به توسعه ورزش همگانی و ورزش‌های تفریحی است.

    شهردار تهران بیان کرد: اگر بخواهیم شهری سرشار و شکوفا را در زمینه‌های مختلف داشته باشیم باید توجه ویژه‌ای را به سلامتی، شادابی و سرزندگی داشته باشیم که تمامی این مقوله‌ها در ورزش نهفته است.مدیریت شهری به عنوان متولی شهر وظایفی را در حوزه ورزش همگانی و ورزش‌های تفریحی دارد و در این مسیر تلاش می‌شود با همراهی شورای شهر تهران زندگی همراه با آسایش و آرامش برای شهروندان فراهم شود.در سال‌های گذشته توجه ویژه ای به مقوله ورزش توسط شهرداری تهران شده و اقدامات خوبی نیز انجام گرفته است و تلاش می‌شود در این دوره این اقدامات با سرعت بیشتری انجام شود.

    شهردار تهران تصریح کرد: در این دوره از مدیریت شهری تلاش ما براین است توجه ویژه ای را به ورزش جانبازان و معلولان داشته باشیم. ورزش جدا از جنبه‌های ایجابی جنبه های سلبی نیز دارد و می‌تواند از بروز بسیاری از آسیب‌های اجتماعی در جامعه جلوگیری کند.

    وی ادامه داد: متأسفانه شرایط شهر تهران برای تردد جانبازان و معلولان فراهم نیست و ما شاهد هستیم این گروه از جامعه زمان بیشتری را در منازل خود نسبت به افراد عادی طی می‌کند و ما تلاش می‌کنیم در این دوره از مدیریت شهری شرایط لازم برای جابجایی این قشر از جامعه فراهم شود.

    شهردار تهران همچنین به کمبود امکانات ورزشی ویژه جانبازان و معلولان در سطح شهر تهران اشاره کرد و گفت: باید تلاش شود مجموعه‌های ورزشی نظیر مجموعه ورزشی قمر بنی هاشم ویژه جانبازان و معلولان در سطح شهر تهران گسترش یابد و یا اینکه از امکانات ورزشی فراهم شده در سطح جامعه به گونه‌ای استفاده شود که شرایط حضور جانبازان و معلولان فراهم شود.

    نجفی در پایان از برنامه‌ریزی مدیریت شهری جهت جابجایی معلولان و جانبازان در سطح شهر تهران خبر داد و گفت: در این بخش نیز با کمبودهایی روبرو هستیم که تلاش می‌شود در این دوره از مدیریت شهری این کمبودها و نواقص برطرف شود.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۷ روز پیش
        آرشیو