فونیکسریمکسبهتام

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان رضوی:

بهسازی جاده های خراسان رضوی نیازمند بودجه ۳۰ هزار میلیاردی است

عصر خودرو- مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان رضوی گفت: حداقل بودجه عمرانی مورد نیاز در بحث ساخت، نگهداری و بهسازی و نوسازی جاده‌های خراسان رضوی ۳۰ هزار میلیارد تومان است.

بهسازی جاده های خراسان رضوی نیازمند بودجه ۳۰ هزار میلیاردی است
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از مهر، ابراهیم نصری ظهر یکشنبه در همایش روز ملی ایمنی حمل و نقل اظهار کرد: متاسفانه در بحث بودجه با کمبود منابع مواجه هستیم و حداقل بودجه عمرانی مورد نیاز در بحث ساخت، نگهداری و بهسازی و نوسازی 30 هزار میلیارد تومان است و در کنار آن باید به تخصیص اعتبارات خاص حوزه ایمنی نیز که معادل یک ششم این میزان بوده توجه ویژه شود.

    وی افزود: همچنین سالانه 400 تا 500 میلیارد تومان در بحث ایمنی نیازمندیم که تنها 50 درصد آن محقق می‌شود و می‌خواهیم  در جهت جذب خیران ایمنی ورود پیدا کنیم و از مجمع خیران سلامت استان خواسته‌ایم که این موضوع را در پیشگیری هم ببینند و تنها به درمان معطوف نشوند و نسبت به جذب بالای خیران حوزه ایمنی بسیار خوش‌بین هستیم.

    مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان رضوی با اشاره به اینکه بودجه‌های استانی به‌صورت کامل تخصیص یافته است، گفت: بودجه 3 میلیاردی‌ای که استاندار پیش از شروع تعطیلات نوروزی داده بود به‌صورت 100 درصد محقق شده است و از این بابت از مدیران استانی تقدیر و تشکر می‌کنیم.

    نصری خاطرنشان کرد: از مسئولان درخواست داریم تمام منابع مورد نیاز به‌ویژه منابع حوزه ایمنی را به‌صورت 100 درصدی تامین کنند و دغدغه ما و مسئولان پلیس راه استان متاسفانه به جای آنکه در بحث ایمنی باشد در بحث نقص‌های موجود در خودروها بوده است.

    وی بیان کرد: در مباحث مقاوم‌سازی، بیمه، آموزش، پیشگیری، رفتار ترافیکی و غیره باید ضمن تقویت الگوهای صحیح، شیوه‌های غلط را اصلاح کنیم که یک مورد آن در بحث بیمه بوده و از مسئولان بیمه‌ای درخواست داریم که رویکرد ناصحیح فعلی را اصلاح کنند.

    مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان رضوی با تاکید بر اینکه باید کل جامعه را وارد مقوله ایمنی بکنیم و این حوزه را تنها محدود به چند مجموعه نبینیم، افزود: معتقدیم در هر کجا که مردم بهتر پای کار باشند به همان نسبت رشد در ایمنی شاهد خواهیم بود.

    نصری تاکید کرد: در بحث ایمنی باید جامعه را درگیر کنیم و برای مردم این موضوع که حادثه برای ما هم هست قابل لمس باشد و اگر اینگونه بود ضمن افزایش مطالبه‌گری‌ها شاهد کاهش حوادث خواهیم بود.

       

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۶ روز پیش
        آرشیو