فونیکسریمکسبهتام

پلیس راهور پایتخت اعلام کرد

ترافیک صبحگاهی در معابر بزرگراهی پایتخت+جزئیات

عصر خودرو- جانشین مرکز کنترل ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ از بار ترافیک صبحگاهی در معابر بزرگراهی پایتخت خبر داد.

ترافیک صبحگاهی در معابر بزرگراهی پایتخت+جزئیات
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۱۳ تير ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۶:۰۰

      به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از فارس ، سرگرد مجید رنجبر جانشین مرکز کنترل ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ  در خصوص آخرین وضعیت ترافیکی معابر بزرگراهی تهران اظهار داشت: در حال حاضر محورهای غرب به شرق بزرگراه‌های آیت‌الله هاشمی رفسنجانی از سردار جنگل تا محدوده چمران، همت از کبیری تا محدوده پل گاندی، حکیم از ستاری تا پل چمران و همچنین خیابان آزادی از محدوده استاد معین تا تقاطع آزادی دارای بار ترافیکی صبحگاهی است.

    وی تصریح کرد: محورهای شرق به غرب بزرگراه زین‌الدین و بزرگراه‌های صدر از کامرانیه تا مدرس، رسالت از محدوده کرمان تا پل سیدخندان و بلوار ارتش از میدان ارتش تا تقاطع آجودانیه با بار ترافیکی نیمه سنگین و در حال حرکت مواجه است.

    وی افزود: جنوب به شمال بزرگراه امام علی(ع) از گلشن‌دوست تا زین‌الدین و بزرگراه‌های نواب، چمران و یادگار امام نیز دارای بار ترافیک صبحگاهی است.

    این مقام ارشد پلیس راهو فاتب با توجه به ترافیک و گرمای هوا و احتمال جوش آوردن خودروها به رانندگان توصیه کرد در هنگام ترافیک سنگین، کمتر از کولر خودرو استفاده کنند تا شاهد خرابی خودرو و ایجاد بار ترافیکی سنگین به واسطه آن نباشیم.

     

     

     

     

     

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط