فونیکسریمکسبهتام

افتتاح پنج دفتر هماهنگی امور اداری تاکسیرانان

عصر خودرو- مدیرعامل سازمان تاکسیرانی تهران از افتتاح پنج دفتر هماهنگی امور اداری تاکسیرانی خبر داد و گفت: به زودی در تمامی مناطق شهر تهران این دفاتر افتتاح می‌شود.

افتتاح پنج دفتر هماهنگی امور اداری تاکسیرانان
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۱۳ تير ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از ایسنا، صبح امروز آیین افتتاح همزمان پنج دفتر هماهنگی امور اداری تاکسیرانی که برای اولین بار در سطح شهر تهران انجام شد، با حضور مدیرعامل سازمان تاکسیرانی برگزار شد.

    علیرضا قنادان در مراسم افتتاحیه گفت: افتتاح این دفاتر هماهنگی آغاز راهی است تا خدمات خود را افزایش دهیم.

    وی با بیان اینکه در فاز اول پنج دفتر هماهنگی امور اداری افتتاح می‌شود و بعد از آن در نظر داریم در تمامی مناطق و نواحی این مهم را افتتاح کنیم، گفت: با توجه به حساسیتی که در مورد سرویس‌های مدارس وجود دارد، به دنبال آن هستیم که هماهنگی امور سرویس‌های مدارس نیز در اختیار این شرکت‌ها قرار گیرد.

    مدیرعامل سازمان تاکسیرانی تهران با بیان اینکه شهرداری، سازمان تاکسیرانی و اداره کل آموزش و پرورش استان تهران همکاری‌های زیادی را در راستای ساماندهی سرویس‌های مدارس انجام داده‌اند، تصریح کرد: امیدواریم امسال بتوانیم تحولی در بحث سرویس‌های مدارس ایجاد کنیم.

    وی با بیان اینکه امروز پنج دفتر افتتاح شد اما درصدد آن هستیم که بر اساس نقشه راهی که تدوین کرده‌ایم، تعداد این دفاتر در آینده نزدیک افزایش یابد، اظهار کرد: به طور مشخص در هر منطقه شهر تهران و بعضا در نواحی و خطوطی که متقاضی بیشتر است، این دفاتر برای دسترسی بهتر رانندگان تاکسی ایجاد می‌شود.

    قنادان با بیان اینکه این دفاتر در راستای ارائه خدمات یکسان و استانداردسازی خدمات تشکیل شده است، گفت: بعضا اتفاقاتی می‌افتد که مبالغ و نوع ارائه خدمات به تاکسیران‌ها متفاوت است؛ اما حالا کلیه امور اداری از جمله صدور پروانه کسب، تمدید حکم فعالیت، مرخصی و حتی فعالیت‌های رفاهی به دفاتر هماهنگی امور اداری تاکسیرانی منتقل شده است و تاکسیرانان می‌توانند فارغ از شرکتی که در آن فعالیت می‌کنند، به این دفاتر مراجعه کنند.

    وی با بیان اینکه در فاز اول تاکسی‌های گردشی می‌توانند از خدمات این دفاتر استفاده کنند، افزود: در برنامه‌های بعدی دامنه فعالیت دفاتر را گسترده‌تر کرده و همه رانندگان می‌توانند با مراجعه به این دفاتر با پرداخت مبالغی مشخص که در شورای شهر تصویب شده، خدمات یکسانی را دریافت کنند که این مهم در سامانه یکپارچه لحاظ خواهد شد.

    مدیرعامل سازمان تاکسیرانی تهران در پاسخ به سوالی که چرا فعالیت‌های اداری از شرکت‌های تاکسیرانی گرفته شده است، گفت: ما مسئولیتی از این شرکت‌ها نگرفتیم اما دقت داشته باشید که تنها امور اداری تاکسیران‌ها از این شرکت‌ها منفک شده است. اما خدمات مالی و کاری آنها همچنان پابرجا است.

    وی با بیان اینکه یکی از دستاوردهای اصلی اجرای این طرح تکریم ارباب رجوع است، گفت: رانندگان تاکسی می‌توانند در هر زمانی که مایل بودند به این دفاتر مراجعه کنند و خدمات اداری خود را دریافت کنند.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط