فونیکسریمکسبهتام

تشریح اقدامات انجام شده در بخش راهداری برای سفرهای تابستانی

عصر خودرو- معاون راهداری سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای اقدامات انجام شده در بخش‌های ایمنی، نگهداری راه‌ها، مدیریت بحران و تجهیز ماشین‌آلاتدر سطح راه‌های کشور جهت سفرهای تابستانی ۹۷ را تشریح کرد.

تشریح اقدامات انجام شده در بخش راهداری برای سفرهای تابستانی
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۰۴ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۳:۲۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از ا پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی ، حیدر مطاعی  با اشاره به اقدامات انجام شده در سطح راه‌های کشور جهت سفرهای تابستانی 97 اظهار داشت: مطابق با برنامه‌ریزی راهداری جاری و دوره ای، اقدامات در بخش ایمنی، نگهداری راه‌ها، مدیریت بحران و تجهیز ماشین‌آلات در سطح راه‌های کشور انجام شده است.

    وی در خصوص اقدامات انجام شده در بخش ایمنی گفت: خط کشی راه‌های پرتردد به طول 35000 کیلومتر احیا و برای 66 نقطه روشنایی فراهم شد. همچنین به تعداد 105 هزار تابلوهای اخطاری و انتظامی و مسیرنماها در محور های شریانی، همچنین تابلوهای اطلاعاتی به میزان 9040 متر مربع نصب گردید.

    مطاعی افزود: بازسازی و تکمیل حفاظ‌های میانی، کناری و حفاظ پل‌ها به میزان 272 کیلومتر،‌ اجرای 5 باب استراحتگاه در راه‌های با نرخ واژگونی بالا و اصلاح شیب شیروانی جهت بخشنده نمودن مسیر به میزان 2783 کیلومتر در راه‌های پرتردد از دیگر اقدامات انجام شده در بخش ایمنی است.

    معاون راهداری سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای با اشاره به اقدامات حوزه نگهداری راه‌ها نیز بیان داشت: برای سفرهای تابستانی 97 به میزان 1000 کیلومتر روکش آسفالت و ماسه آسفالت، 400 کیلومتر عملیات لکه گیری آسفالتی، 1400 کیلومتر عملیات درزگیری با قیر پلیمری، 100 کیلومتر عملیات میکرسرفیسینگ، 815 کیلومتر عملیات فوگ سیل امولسیونی، 15 کیلومتر عملیات چیپ سیل برنامه ریزی اجرا شده است.

    مطاعی یادآور شد: میزان تناژ کل آسفالت پخش شده در سطح راه‌های کشور حدود 1.9میلیون تن و 149 نقطه –مقطع پر تصادف رفع و ایمن‌سازی شده است.

    معاون سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای در پایان به اقدامات انجام شده در بخش مدیریت بحران و تجهیز ماشین‌آلات اشاره کرد و گفت: در این بخش ایمن‌سازی، پاک‌سازی و منظر آرایی ایستگاه‌های عوارضی در دستور کار قرار گرفت و بیش از 674 راهدارخانه ثابت و سیار و 1200 اکیپ گشت‌های راهداری در سطح راه‌های کشور جهت سرویس دهی به هموطنان تجهیز و آماده سازی شد.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۷۱
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        آخرین بروزرسانی ۴ روز پیش
        آرشیو