فونیکسریمکسبهتام

معاونت اجتماعی پلیس پایتخت:

ثبت یک سوم تخلفات رانندگی در پایتخت

عصر خودرو- معاونت اجتماعی پلیس پایتخت با اشاره به اینکه یک میلیون نفر در ۲۱ منطقه حاشیه ای تهران زندگی می کنند، گفت: یک سوم تخلفات رانندگی کشور در تهران ثبت می شود.

ثبت یک سوم تخلفات رانندگی در پایتخت
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۱۹ مهر ۱۳۹۷ - ۰۹:۴۵:۰۰

     به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از باشگاه خبرنگاران ، سرهنگ مراد مرادی در همایش مشترک فرماندهان ناجا و مدیریت شهری که به مناسبت هفته نیروی انتظامی برگزار شد، با گرامیداشت هفته ناجا و با تاکید بر اهمیت همکاری متقابل نیروی انتظامی و شهرداری کفت: اگر این 2 مجموعه هماهنگ باشند شهروندان سود می کنند.

    وی ادامه داد: رویکرد پلیس، رسیدن به پلیس اجتماعی است و پلیس اجتماعی باید در کنار همه دستگاههای دولتی و غیر دولتی مشارکت داشته باشد. ناجا و شهرداری در خط مقدم ارائه خدمت به شهروندان هستند.

    معاونت اجتماعی پلیس پایتخت با تاکید بر اهمیت همکاری نیروی انتظامی با شهرداری تهران در حوزه های مختلف افزود: تهران 14 معبر ورودی و خروجی اصلی و 120 ورودی و خروجی فرعی دارد. همچنین تهران 35 هزار دستفروش و 15 هزار معتاد متجاهر دارد.

    وی ادامه داد: یک میلیون نفر در 21 منطقه حاشیه ای تهران زندگی می کنند و یک سوم تخلفات رانندگی کشور در تهران رخ می دهد.

    سرهنگ مرادی از اجرای 15 مرحله طرح رعد در برخورد با سارقان، خریداران اموال مسروقه، فروشندگان مشروبات الکلی، اراذل و اوباش و معتادان متجاهر خبر داد و گفت: در 6 ماهه گذشته 75 درصد سرقتهای پایتخت منجر به کشف شده است. همچنین تعداد پرونده های قضایی متشکله در کلانتری های تهران در 6 ماهه سال 97 بیش از 81 هزار فقره است.

    وی اظهار کرد: 27 درصد این پرونده ها منجر به سارش شده است.

    معاونت اجتماعی پلیس پایتخت با اشاره به شرایط اقتصادی کشور، گفت: در این مدت 33 انبار و سوله مربوط به احتکار کشف شده که از آنها 9 هزار تن آهن، و بیش از 25 تن برنج و دیگر اقلام به دست آمده است.

    وی به طرح برخورد با اراذل و اوباش اشاره کرد و گفت: در 6 ماهه سال 97 حدود 9 تن مواد مخدر در تهران کشف شده است و در همین رابطه 43 هزار نفر دستگیر شده اند و 12 کارگاه شیشه و 6 کارگاه هروئین منهدم شد.

    سرهنگ مرادی افزود: در این مدت 22 هزار 593 نفر از معتادان جمع آوری شدند. متاسفانه ظرفیت پذیرش مراکز نگهداری معتادان 6 هزار نفر است در حالی که 15 هزار معتاد متجاهر در تهران داریم.

    وی اضافه کرد: در همین مدت 103 هزار مورد توقیف خودرو و موتورسیکلت ثبت شده است.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۶ روز پیش
        آرشیو