فونیکسریمکسبهتام

رئیس پلیس راهور تهران بزرگ تشریح کرد :

جزئیات مانور طرح زمستان ۹۷ در پایتخت

خدمت‌رسانی در شرایط بحرانی مهم‌ترین هدف

عصر خودرو- رئیس پلیس راهور تهران بزرگ، هدف از مانورطرح زمستان ۹۷ را آرامش خاطر برای شهروندان تهرانی دانست و گفت: با همدلی می‌توانیم در شرایط بحرانی به شهروندان خدمات رسانی کنیم.

جزئیات مانور طرح زمستان ۹۷ در پایتخت
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۳۰ آبان ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۸:۰۰

     به گزارش  پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از فارس، نشست مشترکی با سر فصل هماهنگی مانور طرح زمستان97 با حضور سردار محمد رضا مهماندار رئیس پلیس راهور تهران بزرگ، رئیس سازمان حمل نقل و ترافیک شهرداری، معاون فرماندار، رئیس اورژانس تهران، معاون عمران شهردار تهران، مدیر عامل شرکت‌های امداد خودرو سایپا، ایران خودرو و سامان خودرو یاس در سالن جلسات پلیس راهورفاتب برگزار شد.

    رئیس پلیس راهور تهران بزرگ در خصوص هدف از برگزاری این مانور اظهار داشت: هدف از مانور مشترک آرامش خاطر برای شهروندان تهرانی است که با همدلی می توانیم در شرایط بحرانی به آن ها خدمات رسانی کنیم.

    مهماندار ادامه داد: برای این اتفاق می توان با آمادگی و هماهنگی تمام دستگاه‌ها در شرایط اضطراری ،کولاک برف و بوران به شهروندان خدمات بهتری ارائه داد تادر شرایط مساعد بتوانند تردد کنند.

    وی در خصوص وضعیت تهران و شرایط ویژه آن نسبت به شهرهای مختلف افزود: وسعت  و ابعاد شهر تهران و وجود نهادهای دولتی و وزارت خانه‌ها  شرایط را برای این شهر و چگونگی مدیریت آن دارای اهمیت ویژه کرده است.

    رئیس پلیس راهور تهران بزرگ در پایان افزود: این مانور نقطه اتصال ما با مردم خواهد بود و خدمات شهری باید در حوزه آموزش همگانی تلاش بیشتری در این راستا کند.

    سرهنگ عدنان جلال معاون عملیات ترافیکی پلیس راهنمایی و رانندگی تهران در این جلسه با اشاره به اینکه در فصل زمستان و بارش برف معابر شهری ما دچار مشکل می شوند که به تبعات آن تصادف در محورها افزایش می یابد که با همکاری  دستگاه ها زیر ربط در خصوص شن‌پاشی و نمک‌پاشی لغزندگی کاهش یابد.

    در خاتمه، همه نمایندگان و مسئولین دستگاهای مختلف در خصوص همکاری  با پلیس راهور تهران بزرگ هماهنگی خود را اعلام کردند.

     

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۷ روز پیش
        آرشیو