فونیکسریمکسبهتام

نمایشگاه خودرو تهران ۹۷ (۴۹)

اسپری آبگریز خودرو و موتورسیکلت نانووا رونمایی شد

عصر خودرو- شرکت دانش بنیان نانووا در سومین روز از سومین نمایشگاه خودرو تهران از اسپری آبگریز خودرو و موتورسیکلت رونمایی کرد و عملکرد این اسپری را به نمایش گذاشت.

اسپری آبگریز خودرو و موتورسیکلت نانووا رونمایی شد
نسخه قابل چاپ
جمعه ۲۱ دی ۱۳۹۷ - ۲۰:۴۶:۰۰

به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو»، به گفته مسئولان شرکت نانووا رانندگان با استفاده از این اسپری روی بدنه و شیشه ها دید بهتری هنگام رانندگی در باران خواهند داشت. شرکت راسخون از سال 93 شروع به کار کرده و با توجه به محدودیت‌ها اقدام به تولید محصولات نانو تکنولوژی در کشور کرده‌ است.محصولات این شرکت به صورت آبگریز و آتش گریز هستند که در صنایع خودرو، ساختمان و نساجی به کار گرفته می‌شوند.

این شرکت در سومین روز از نمایشگاه خودرو تهران سه محصول جدید آبگریز، شوینده و اسپری ضد بخار را معرفی و رونمایی کرد. مزیت این اسپری‌ها مدت زمانی است که خودرو شما را تحت پوشش نگه میدارد، استفاده از این اسپری تا مدت دو ماه شمارا از شست و شو مصون نگه میدارد. یکی دیگر از نکات قابل توجه این اسپری ضدخش بودن است به گونه ای که بدنه اتومبیل را در برابر خش های کم عمق مصون می کند و اثر خش های قبلی را نیز پوشش می دهد.
همچنین این اسپری رنگ خودرو را درخشان و تازه می کند.این اسپری در کنار مزایای ذکر شده ضد لکه و ضدچربی است و سطوح نانوشده اتومبیل خاصیت تفلونی پیدا می کند و از چسبندگی یا ماندگاری لکه های اسیدی حاصل ازفضولات پرندگان ، شیره درخت و هرگونه اثر چربی، می کاهد. این اسپری همچنین در مقابل چسبیدن گردو غبار  به بدنه خودرو مقاومت می کند و بدنه خودرو براحتی با یک دستمال خشک تمیز خواهد شد.اسپری خودرو نانوا ضد بخار است و  باآغشته کردن سطح داخلی شیشه های خودرو، مانع از بخارگرفتگی شیشه ها در هوای سرد می شود.

علاقمندان برای کسب اطلاعات بیش تر می توانند به وب سایت این شرکت به آدرس http://nanovapro.com مراجعه کنند.

برچسب ها
کرمان موتوراکستریم
مطالب مرتبط