فونیکسریمکسبهتام

رئیس انجمن مدیران صنایع سمنان:

واسطه گری های برخی افراد سودجو در بخش صنعت کنترل شود

عصر خودرو- رئیس انجمن مدیران صنایع و خوشه قطعات خودرو استان سمنان گفت: واسطه گری های برخی افراد سودجو در روند عرضه مواد اولیه و قیمت گذاری های غیر واقعی در بخش صنعت کنترل شود.

واسطه گری های برخی افراد سودجو در بخش صنعت کنترل شود
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۱۵ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۴:۰۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از ایرنا ، رستم سعداللهی افزود: خودتحریمی گریبان بخش صنعت کشور را گرفته است و بخش قابل توجهی از مشکلات بنگاه های اقتصادی کشور با مدیریت اصولی برطرف می شود.
    وی خاطرنشان کرد: به اعتقاد کارشناسان این میزان از تاثیرگذاری تحریم بر اقتصاد کشور پیش بینی نمی شد اما به دلیل بعضی کارشکنی و سودجویی ها از سوی بعضی دلال ها مشکلاتی برای صنعتگران به وجود آمده است.
    سعداللهی اضافه کرد: بعضی از بنگاه های اقتصادی و واحدهای صنعتی سمنان با مشکل ثبت سفارش برای ورود مواد اولیه مواجه هستند که بخشی از چالش ها از واسطه گری های و سودجویی داخل کشور تاثیر می پذیرد.
    رئیس انجمن مدیران صنایع استان سمنان گفت: یکی از علت های اساسی در افزایش قیمت برخی کالاهای داخلی، سودجویی های گسترده است و دستگاه های قضایی باید برخورد قاطعی با این افراد بزهکار داشته باشد.
    وی ادامه داد: بخش صنعت سمنان همانند دیگر واحدهای تولید نقاط کشور با مشکلات ریز و درشتی مواجه است که با هم افزایی و مدیریت اصولی امیدواریم این مشکلات برطرف شود.
    سعداللهی اضافه کرد: حمایت از بنگاه های اقتصادی سمنان از سوی دستگاه های اجرایی مطلوب ارزیابی می شود و این روند برای رفع 100 درصدی مشکلات ادامه یابد.
    رئیس انجمن مدیران صنایع استان سمنان گفت: هم افزایی دستگاه های اجرایی، انتظامی و قضایی برای رفع مشکلات در بخش اقتصادی و صنعتی فراگیر شود تا دلالان توان جولان نداشته باشند.
    استان سمنان حدود 2 هزار و 10 پروانه بهره برداری واحدهای تولیدی و صنعتی دارد.
    سهم اشتغال سمنان در بخش صنعت و معدن بیش از 38 درصد، در کشاورزی بیش از 14 درصد و تولید ناخالص این استان با رقمی حدود 18.2 درصد مربوط به بخش کشاورزی و حدود 22 درصد مربوط به بخش صنعت و معدن است.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط