فونیکسریمکسبهتام

ابهت به سبک نویگیتر ؛

آشنایی با جدیدترین خودروی لینکلن

عصر خودرو - لینکلن نویگیتر یکی از محصولات خاص و پرطرفدار این برند به شمار می‌رود. قرار است مدل ۲۰۲۰ نویگیتر در سه نسخه مختلف به زودی عرضه شود.

آشنایی با جدیدترین خودروی لینکلن
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۲۶ تير ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۶:۰۰
  • آشنایی با جدیدترین خودروی لینکلن
  • آشنایی با جدیدترین خودروی لینکلن
  • آشنایی با جدیدترین خودروی لینکلن
  • آشنایی با جدیدترین خودروی لینکلن

به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از گسترش نیوز ،  لینکلن اخیرا با غرور اعلام کرد که بیشتر خریداران نویگیتر گران‌ترین نسخه آن را انتخاب کرده‌اند و این خودرو فروش موفقی داشته است. برای این که فروش نویگیتر همچنان در جایگاه خوبی بین سایر محصولات لوکس آمریکایی باشد این خودروساز نسخه‌ای به‌روز شده از آن با مدل 2020 را عرضه خواهد کرد. هرچند که با نگاه به این خودرو نمی‌توان تغییرات آن را متوجه شد اما این تغییرات مهم است.

مردم به دنبال خودورهای نرم و راحت، جادار و ایمن برای خانواده خود هستند. یکی از خبرهای خوش را می‌توان در مورد همین محصول نویگیتر اعلام کرد که نسبت به نسخه قبلی بهبود یافته و امکانات بیشتری را در حالت استاندارد عرضه می‌کند. حتی ارزان‌ترین نسخه این خودرو از صندلی‌های مجهز به گرمکن و شارژ وایرلس برای تلفن همراه بهره می‌برند. علاوه بر موارد ذکر شده، سیستم دوربین 360 درجه، سیستم تشخیص نقاط کور، چراغ‌های با پرتاب نور بالا، سیستم جلوگیری از برخورد با خودروهای جلو و بسیاری از امکانات دیگر در این خودرو وجود دارد.

سیستم دیگری نیز در نویگیتر موجود است که با استفاده از تلفن همراه می‌توان قفل درها را باز و بسته، خودرو را روشن یا خاموش کرد. بنابراین دیگر نیازی به استفاده از ریموت‌های سنتی وجود ندارد و کارها روز به روز آسان‌تر می‌شود. لینکلن این تکنولوژی را با مدل 2020 اوییتر عرضه کرد و قرار است در نویگیتر 2020 نیز وجود خواهد داشت. برای کسانی که به دنبال خودرویی با ظاهر و امکانات خاص‌تر است لینکن پکیج‌هایی برای مشتریان قرار داده است.

لینکلن اطلاعی درباره تغییرات در بخش فنی نداده و به نظر می‌رسد که از همان پیشرانه 3.5 لیتری 6 سیلندر در این خودرو استفاده شده باشد. لازم به ذکر است که گیربکس نویگیتر از نوع 10 سرعت اتوماتیک است. خودروی ذکر شده قرار است از ماه نوامبر امسال به بازار عرضه شود اما هنوز اطلاعات دقیقی از قیمت آن در دسترس نیست.

برچسب ها
کرمان موتوراکستریم
مطالب مرتبط