فونیکسریمکسبهتام

خودرو لینکلن Aviator ۲۰۲۰ چه امکاناتی دارد؟

عصر خودرو-خودرو لینکلن Aviator ۲۰۲۰ دارای یک فضای داخلی زیبا، فن آوری کاربر پسند و قدرت موتور بسیار زیادی است.

خودرو لینکلن Aviator ۲۰۲۰ چه امکاناتی دارد؟
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۰۶ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۹:۰۴:۰۰

به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو» به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، لینکلن 2020Aviator رقیب تازه‌ای برای خودرو های  شاستی بلند لوکس است که  این خودرو با قیمت 52.195 دلار ، حدود 11هزار دلار بیشتر از ناتیلوس(Nautilus) و بیش از 22 هزار  دلار کمتر از پرچمدار Navigator قیمت دارد.

در حال حاضر، این خودرو از یک موتور دو قلو توربو V6 بهره می‌گیرد. این خودرو نسخه هیبریدی پلاگین 450 اسب بخاری با پیشرانه استاندارد تمام چرخ با قیمت 69.895 دلار خواهد بود. این مدل کاملاً جدید دارای یک فضای داخلی زیبا، فن آوری کاربر پسند و قدرت موتور بسیار زیادی است، اما به اندازه بعضی از رقبا چابک و مجلل نیست.

طبق برنامه جدید لینکلن، خریدارانی که از طریق فورد اعتباری تأمین مالی یا اجاره می‌کنند می‌توانند در صورت از دست دادن شغل خود ظرف مدت یک سال وسیله نقلیه خود را برگردانند. تراز مشتری با ارزش تجاری وسیله نقلیه، به علاوه هر مبلغ باقی مانده بدهکار، تا 15000 دلار کاهش می‌یابد. این برنامه تا 30 سپتامبر در کلیه وسایل نقلیه لینکلن به استثنای فروش تجاری و ناوگان اجرا می‌شود.

پیشنهادات فعلی از لینکلن تا 31 آگوست 2020 اجرا می‌شود، مگر اینکه خلاف آن ذکر شده باشد. لینکلن بعضی اوقات پیش از تعطیلات آخر هفته کار، مشوق‌ها را تقویت می‌کند.

مدل بزرگ تر این خودرو Navigator  است که در حالت کلی Aviator رگه‌هایی از طراحی این خودرو را دارد. به نوعی می توان گفت که Aviator  دارای خطوط صاف بلند روی بدنه، شباهت کلی به مدل Navigator دارد. ستون‌ها در مدل اوییتور به رنگ مشکی هستند که هماهنگی خوبی با شیشه‌های دودی دارند و این ترفند طراحی باعث شده که یک محدوده‌ بزرگ مشکی‌ رنگ در سر تا سر طول خودرو به‌وجود بیاید.

از امکانات این خودرو می توان به راحتی صندلی ها اشاره کرد که به امکاناتی، چون ماساژور، گرمکن و تهویه هوا مجهز شده‌اند. یکی از معایت طراحی این خودرو صندلی‌های سایز کوچک در ردیف دوم است که می‌توانست کمی بزرگ‌تر طراحی شوند. در کل می توان گفت که فضای داخلی این خودرو قدرتمند، با ابعاد بیرونی همخوانی چندانی ندارد.

گفتنی است که صندلی‌های راحت مدل Aviator، قابلیت تنظیم برقی در 30 جهت را دارند. اگر به الگوی دوخت روی چرم صندلی‌ها دقت کنید، همانند چیدمان چراغ‌های روی باند فرود هستند. در تمامی قسمت‌های کابین استفاده از با کیفیت‌ترین چرم به چشم می‌خورد و تم مشکی کابین در انتقال حس هوانوردی، تاثیر به‌سزایی دارد.

با وجود طراحی کلاسیک کابین، Aviator، خودرویی مدرن و پیشرفته بوده و از کابینی دیجیتال برخوردار است. Aviator به‌ جای نمایشگر‌های آنالوگ معمول، از یک نمایشگر رنگی 12.3 اینچی در کنار سیستم HUD در مقابل راننده استفاده کرده است.

رتبه بندی شماره 6 لینکلن آویاتور 2020 بر اساس نمره آن در رده SUV‌های Luxury Midsize است. در حال حاضر لینکلن آویاتور نمره 8.0 از 10 را دارد، که بر اساس ارزیابی ها از 17 قطعه عنصر تحقیق و داده با استفاده از منابع مختلف است.

آیا Lincoln Aviator یک SUV خوب است؟

Aviator 2020 انتخاب خوبی در بین SUV‌های لوکس میان رده است. این به عنوان یک SUV فقط بنزین یا یک پلاگین هیبریدی در دسترس است و هر دو کاملاً قدرتمند هستند. کابین Aviator  بسیار شیک ساخته شده است. ویژگی‌های فنی استاندارد و در دسترس بسیاری وجود دارد و سیستم سرگرمی Aviator یکی از بهترین‌ها در کلاس است.

با وجود کابین جذابش، برخی از رقبای کلاس نسبت به Aviator از سطح بالاتری برخوردار هستند.اگر می‌خواهید وسیله نقلیه‌ای قدرتمند با سفر دریایی با فن آوری فراوان و با قیمت مناسب داشته باشید، Aviator ارزش دیدن را دارد.

برچسب ها
کرمان موتوراکستریم
مطالب مرتبط
پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
    پربازدیدترین های هفته
      دکه مطبوعات
      • خودرو امروز ۶۶۹
      • خودرو امروز ۶۶۸
      • خودرو امروز ۶۶۷
      • خودرو امروز ۶۶۶
      • خودرو امروز ۶۶۵
      • خودرو امروز ۶۶۴
      • خودرو امروز ۶۶۳
      • خودرو امروز ۶۶۲
      • خودرو امروز ۶۶۱
      آخرین بروزرسانی ۲ ماه پیش
      آرشیو