فونیکسریمکسبهتام

مدیرعامل شرکت متروی تهران:

۱۶ ایستگاه دیگر تا پایان سال به خط ۷ مترو افزوده می‌شود

عصر خودرو- امام با بیان اینکه ۱۶ ایستگاه دیگر خط ۷ تا پایان سال بهره‌برداری می‌شود خبر از راه‌اندازی خط ۶ متروی تهران تا پایان سال داد.

۱۶ ایستگاه دیگر تا پایان سال به خط ۷ مترو افزوده می‌شود
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۰۴ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۶:۰۰:۰۰

     به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، علی امام مدیرعامل شرکت متروی تهران در حاشیه افتتاح بخش شرقی خط 7 متروی تهران که در ایستگاه محمدیه با حضور شهردار تهران و نوبخت رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور برگزار شد گفت: آقای نوبخت نگاه ارزنده‌ای به حمایت از پروژه‌های مترو دارد و حضور او در این مراسم مایه خیر و برکت برای مترو خواهد بود.
    امام با بیان اینکه 8 و نیم کیلومتر از بخش شرقی خط 7 از ایستگاه بسیج تا محمدیه امروز افتتاح شد، گفت: در ایستگاه محمدیه ورودی جدیدی تعبیه شده است و از امروز رسماً در اختیار شهروندان قرار گرفته است و با افتتاح این دو ایستگاه خط 7 جمعاً به 22 کیلومتر و 10 ایستگاه رسید.

    مدیرعامل شرکت متروی تهران با بیان اینکه در 2 ماه گذشته سیستم سیگنالینگ خط مترو را به همراه تمام تجهیزات آن و سیستم حفاظت اتوماتیک از قطار‌ها راه اندازی کردیم گفت: علاوه بر این‌ها سامانه تهویه در این مجموعه به همراه اتاق‌های هواساز راه‌اندازی شد.

    مدیرعامل شرکت متروی تهران با اشاره به استقرار سامانه مخابراتی، سیستم اعلام و اطفای حریق و دوربین‌های مداربسته گفت: در تکمیل برق رسانی به خط 7 باید اقدامات گسترده‌ای صورت می‌گرفت و به همین جهت پست‌های برق با 33 کیلومتر کابل کشی راه‌اندازی شده‌اند.
    بیشتر بخوانید؛ پیمانکاران مترو از محل تبصره 18 سازمان برنامه و بودجه پول بگیرند/ حمل و نقل عمومی در تهران از نان بخور و نمیر مهم‌تر است

    او با بیان اینکه طول خط 7 مترو 22 کیلومتر است، تصریح کرد: در فاز اول بخش میانی آن به طول 6 کیلومتر افتتاح شد و بخش دوم هم به طول 8 و نیم کیلومتر دیگر افتتاح شد و بخش سوم هم به زودی با 8 و نیم کیلومتر طول افتتاح می‌شود.

    مدیرعامل شرکت متروی تهران با بیان اینکه 16 ایستگاه در خط 7 باقی مانده که در سال آینده افتتاح خواهد شد، بیان کرد: 4 رام قطار جدید شرکت واگن سازی به زودی راه اندازی خواهد شد و تا آخر سال مورد بهره‌برداری قرار خواهد گرفت.

    او با بیان اینکه خط 6 مترو تا پایان سال به اتمام می‌رسد، گفت: تا یک ماه دیگر ایستگاه امام حسین راه‌اندازی می‌شود و تا آخر سال هم از ایستگاه‌های تربیت مدرس تا انتهای کوهسار بهره‌برداری می‌شود و 6 ایستگاه وارد خط 6 مترو خواهد شد.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۷ روز پیش
        آرشیو