فونیکسریمکسبهتام

تردد ۱۳ هزار دوچرخه سوار با مترو

عصر خودرو- شرکت بهره برداری مترو تهران اعلام کرد: ۱۳ هزار دوچرخه سوار تهرانی از آذر سال گذشته تاکنون با مترو تردد کرده‌اند.

تردد ۱۳ هزار دوچرخه سوار با مترو
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۰۲ مهر ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۶:۰۰

     به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از فارس، شرکت بهره برداری مترو تهران در تیر امسال هزار و 277 دوچرخه سوار و در مرداد 2 هزار و 681 دوچرخه سوار و در شهریور  2 هزار و 402 دوچرخه سوار از مترو استفاده کردند که این میزان نسبت به سه ماه ابتدایی سال با رشد همراه بوده است.

    همچنین در سه ماهه ابتدایی امسال 4 هزار و 298 دوچرخه سوار از مترو استفاده کردند که این آمار در سه ماهه دوم سال با 3 هزار و 72 نفر افزایش و به 7 هزار و 370 دوچرخه سوار رسید.

    با اجرا شدن این طرح فرصت استفاده کردن از مترو برای دوچرخه سواران محیا شد و مسافرانی که از دوچرخه های تاشو با ابعاد30×60×90 استفاده می‌کنند در تمام روزهای هفته به غیر از ساعت 6:30 تا 9:30 دقیقه و از ساعت 16 تا 19 که پیک مسافری محسوب می شود می‌توانند وارد شبکه مترو شوند.

    امکان استفاده از دوچرخه‌های معمولی تنها در ایام تعطیلات رسمی و 13 روز اول فرودین  مجاز  بود اما براساس تمهیدات اتخاذه شده از ابتدای مرداد 98 ورود دوچرخه‌های عادی به مترو، نیز در تمام روزهای هفته از ساعت 20 بلامانع است اما برای تردد بهتر مسافران در روزهای هفته باید از دوچرخه تاشو استفاده کنند.

     

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط