فونیکسریمکسبهتام

نرخ خودرو در بازار امروز دوشنبه ۸ مهر ۹۸

تداوم ثبات قیمت خودرو‌ها

عصر خودرو- سمند LX افزایش قیمت پیدا کرده و حدود ۲۰۰ هزار تومان گران شده است. قیمت روز سمند LX در حال حاضر حدود ۷۲ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان است. از طرف دیگر سمند EF۷ بدون تغییر نسبت به روز گذشته باقی مانده و همچنان ۸۰ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان در بازار خرید و فروش می‌شود. پراید ۱۱۱ در بازار مثل هفته پیش ۴۶ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان خرید و فروش می‌شود که حدود شش میلیون بیشتر از قیمت مصوب کارخانه است. پراید سایپا ۱۳۱ هم حدود سه میلیون گران‌تر از نرخ مصوب و با قیمتی حدود ۴۰ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان در بازار خرید و فروش می‌شود.

نرخ خودرو در بازار امروز دوشنبه ۸ مهر ۹۸
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۰۸ مهر ۱۳۹۸ - ۱۵:۲۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از فرارو، فروشنده‌ها در بازار خودرو کاری به کار رکود بازار ندارند و با وجود اینکه خریداری برای ماشین‌های گران‌قیمت وجود ندارد، همچنان بر قیمت‌های قبلی اصرار می‌کنند. طوری که امروز هم مثل روز گذشته قیمت محصولات پرفروش سایپا و ایران خودرو در بازار تغییری نکرده و صرفا شاهد گران شدن سمند LX هستیم.

    قیمت روز محصولات ایران خودرو امروز یکشنبه هفتم مهر 98

      محصولات ایران خودرو همچنان به روند ثبات قیمت خود که از اول هفته در پیش گرفته بودند، ادامه می‌دهند. به جز سمند LX، دیگر محصولات ایران خودرو امروز تغییری نسبت به روز گذشته ندارند و سر جایشان ثابت ایستاده‌اند. سمند LX بر خلاف روند روز قبل، افزایش قیمت پیدا کرده و حدود 200 هزار تومان گران شده است. قیمت روز سمند LX در حال حاضر حدود 72 میلیون و 100 هزار تومان است. از طرف دیگر سمند EF7 بدون تغییر نسبت به روز گذشته باقی مانده و همچنان 80 میلیون و 200 هزار تومان در بازار خرید و فروش می‌شود.

    پژو 405 GLX همچنان در بازار با قیمت 70 میلیون و 500 هزار تومان، یعنی حدود هفت میلیون بالاتر از قیمت کارخانه خرید و فروش می‌شود. مدل دوگانه‌سوز این خودرو با اختلاف چهار میلیونی روی 74 میلیون و 500 هزار تومان ایستاده و در بازار حدود 9 میلیون گران‌تر از نرخ مصوب کارخانه قیمت‌گذاری می‌شود. امروز پژو 405 SLX هم سرجایش متوقف شده و حدود 12 میلیون بالاتر از قیمت کارخانه یعنی 79 میلیون تومان خرید و فروش می‌شود. 


    پژو پارس مثل روز‌های قبل سرجایش ایستاده و هیچ تغییری نکرده است. قیمت روز پژو پارس در بازار 89 میلیون تومان است و حدود 11 میلیون بالاتر از قیمت کارخانه خرید و فروش می‌شود. امروز پژو 206 تیپ 5 و پژو 206 صندوق‌دار هم وضعیتی مشابه پژو پارس دارند و نسبت به هفته گذشته تغییری نکرده و هر دو در بازار با قیمت 91 میلیون تومان فروخته می‌شود. همچنین پژو 206 تیپ 2 در بازار با قیمت 75 میلیون و 800 هزار تومان در بازار ظاهر شده و تغییری نسبت به روز‌های گذشته ندارد.

    همچنین با وجود اینکه ایران خودرو قیمت رانا را 67 میلیون تومان در نظر می‌گیرد، اما این محصول در بازار با قیمت 74 میلیون تومان فروخته می‌شود. امروز دنا معمولی تیپ 2 در بازار ثابت باقی مانده و 108 میلیون تومان در بازار خرید و فروش می‌شود. دنا پلاس تیپ 1 در بازار همچنان 119 میلیون تومان قیمت دارد و این در حالی است که دنا پلاس یکی از سه محصول ایران خودرو است که همچنان فروش آن ادامه دارد و با این وجود شاهد کاهش قیمت آن در بازار نیستیم. از طرف دیگر دنا پلاس توربو با وجود اینکه عنوان خودرو ملی را یدک می‌کشد، در بازار با قیمت 163 میلیون تومان خرید و فروش می‌شود.
    قیمت روز محصولات ایران خودرو امروز یکشنبه هفتم مهر 98 مطابق جدول زیر است:


    قیمت روز محصولات سایپا در بازار امروز یکشنبه هفتم مهر 98

    خودرو‌های سایپا هفته را با ثبات قیمت شروع کرده‌اند و همچنان به این روند خود ادامه می‌دهند. طوری که تقریبا همه محصولات سایپا در بازار خودرو با همان قیمت‌های هفته پیش خرید و فروش می‌شود. برای مثال امروز تیبا صندوق‌دار در بازار همچنان با قیمت 48 میلیون و 200 هزار تومان فروخته می‌شود که حدود پنج میلیون بالاتر از قیمت مصوب کارخانه است. اختلاف قیمت تیبا 2 در بازار و کارخانه به یک و نیم میلیون می‌رسد و این محصول در بازار مثل هفته گذشته با قیمت 53 میلیون تومان خرید و فروش می‌شود. از طرف دیگر ساینا در بازار حدود دو میلیون ارزان‌تر از کارخانه خرید و فروش می‌شود. طوری که سایپا قیمت ساینا را حدود 55 میلیون و 900 هزار تومان در نظر می‌گیرد و این محصول در بازار با قیمت 53 میلیون و 800 هزار تومان فروخته می‌شود.

    قیمت روز پراید امروز یکشنبه هفتم مهر 98

    پراید بدون هیچ تغییری نسبت به پنجشنبه هفته پیش باقی مانده و سر جایش ایستاده. پراید هاچ‌بک یا همان سایپا 111 در بازار مثل هفته پیش 46 میلیون و 100 هزار تومان خرید و فروش می‌شود که حدود شش میلیون بیشتر از قیمت مصوب کارخانه است. پرایدسایپا 131 هم حدود سه میلیون گران‌تر از نرخ مصوب و با قیمتی حدود 40 میلیون و 900 هزار تومان در بازار خرید و فروش می‌شود. از طرف دیگر پرایدوانت این روز‌ها روی نرخ 43 میلیون تومان ایستاده و سه میلیون با نرخ مصوب کارخانه اختلاف دارد.
    قیمت روز محصولات سایپا امروز یکشنبه هفتم مهر 98 مطابق جدول زیر است:

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم