فونیکسریمکسبهتام

قاضی‌پور:

خودرو جایگزین پراید با نرخ ۲۰ میلیون تومان به بازار عرضه شود

عصر خودرو- عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس می‌گوید خودروی جایگزین پراید و پژو ۴۰۵ باید با قیمت کمتر از ۲۰ میلیون تومان به بازار عرضه شود تا اقشار کم درآمد و فقرا نیز توان خرید خودرو را داشته باشند.

خودرو جایگزین پراید با نرخ ۲۰ میلیون تومان به بازار عرضه شود
نسخه قابل چاپ
شنبه ۱۸ آبان ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از خانه ملت ، نادر قاضی پور عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس  درباره افزایش قیمت پراید در روزهای اخیر، گفت: تیم اقتصادی دولت را اقتصاددانان لیبرال تشکیل می‌دهند و این افراد نیز معتقدند تمام مردم سرمایه‌دار بوده و از وضعیت قشر پایین جامعه، فقرا، افراد تحت پوشش بهزیستی و کمیته امداد امام خمینی(ره) و کارگران بی اطلاعی هستند.

    نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی افزود: کارگران و فقرا نیز به خودرو نیاز دارند تا بتوانند همانند سایر افراد از وسیله نقلیه شخصی برای سفر یا انجام امور روزانه استفاده کنند و به دیگران نیازمند و وابسته نباشند.

    خودروسازان متناسب با توان مالی اقشار مختلف جامعه خودرو تولید کنند

    وی اظهار کرد: خودروسازان باید متناسب با توان مالی تمام اقشار جامعه به تولید خودرو بپردازد تا بتواند از یک سو انتظار و توقع افراد توانمند را برطرف کرده و از سوی دیگر نیاز فقرا را پاسخ دهند.

    در صورت توقف خط تولید پراید، باید خودرویی ایمن با قیمتی کمتر از پراید برای فقرا، کارگران و کشاورزان تولید شود

    ضرورت تولید خودروی20 میلیون تومانی برای اقشار کم درآمد جامعه

    این نماینده مردم در مجلس دهم با بیان اینکه برای اقشار پایین و متوسط جامعه باید خودرو 20 میلیون تومانی تولید شود، اضافه کرد: برای توقف تولید پراید باید به شرایط مردم نیز توجه کرد چراکه اگر تولید پراید نیز متوقف شود، مردم نمی توانند خودرویی گرانتر خریداری کنند.

    عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: در صورت توقف خط تولید پراید، باید خودرویی ایمن با قیمتی کمتر از پراید برای فقرا، کارگران و کشاورزان تولید شود.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۶ روز پیش
        آرشیو