فونیکسریمکسبهتام

در گفت وگو با مدیر مارکتینگ و برندینگ گروه GISP عنوان شد:

راهکارهای GISP برای اطمینان‌بخشی اصالت قطعات برای مصرف‌کنندگان

عصر خودرو- یکی از نگرانی‌هایی که همواره در زمان خرید قطعات یدکی در بازار وجود دارد، ریسک تقلب و عرضه قطعات غیر اصل است. در این میان گروه GISP که همواره بر عرضه قطعات ایرانی اصل تاکید دارد تمهیداتی اندیشیده تا اطمینان خریداران به خرید کالای اصلی جلب شود. در این زمینه با مهندس محسن میرزایی، مدیر مارکتینگ و برندینگ GISP گفتگویی داشتیم تا از راهکارهای این گروه برای تضمین اصالت قطعات در زمان خرید آگاه شویم.

راهکارهای GISP برای اطمینان‌بخشی اصالت قطعات برای مصرف‌کنندگان
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۰۴ آذر ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» ، مهندس میرزایی در آغاز گفت وگو با اشاره به وجود قطعات تقلبی و غیر اصلی در بسته‌بندی شرکت‌های معتبر و صاحب نام در بازار گفت:"متاسفانه این پدیده در بازار وجود دارد و شاهد هستیم قطعات غیر اصل که کیفیت پایینی دارند و بعضا حتی ریسک خطرات جانی را نیز به دنبال دارند در بسته‌بندی برند‌های معتبر عرضه می‌شوند. ما به دنبال این هستیم که با راهکارهایی، اطمینان خاطر را در زمینه خرید قطعات اصلی در مشتریان ایجاد کنیم. در این زمینه تغییراتی در بسته‌بندی‌های GISP اعمال شده است. علاوه بر این، بسته‌بندی‌های ما بارکد‌هایی دارند که از طریق آن می‌توان به اصالت بسته‌بندی پی برد. شماره امور مشتریان شرکت نیز همواره پاسخگوی هر گونه سوال و ابهامی از طرف مشتریان است و می‌توانند با شماره گیری 41034000 با پیش شماره 021 در گفتگو با کارشناسان شرکت از اصالت قطعات مطمئن شوند. در کنار این‌ها به زودی سامانه اصالت کالا را نیز راه اندازی خواهیم کرد این سامانه ابتدا برای کالاهای استراتژیک شروع به کار می‌کند و به مرور به سایر کالاها نیز تسری پیدا خواهد کرد. از این طریق با ارسال پیامک کدی که بر روی کالا درج شده می‌توان از اصالت آن اطمینان حاصل کرد."
    مدیر مارکتینگ و برندینگ GISP در زمینه ارتباط این گروه با شبکه نمایندگی‌ها گفت:"نگاه ما به شبکه نمایندگی‌ها مطابق متد‌های روز جهان است و تلاش می‌کنیم شیوه تعامل را بر این اساس پیگیری کنیم. یکی از اصلی‌ترین حلقه‌های کسب و کارهای توزیع کالا، بخش نمایندگان است و به همین دلیل شبکه نمایندگی‌های GISP برای ما از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. این شبکه باید هدفمند بوده و بتواند ارتباط مناسبی با مرکز برقرار کند. به همین دلیل مکانیزمی را طراحی کرده‌ایم تا اگر ضعفی در ارتباط با شبکه نماینگی‌ها بوده برطرف شده و با ارائه دانش روز به شبکه نمایندگی‌ها، به رشد برند و توسعه کسب و کار مجموعه نمایندگی‌ها کمک کنیم."
    مهندس میرزایی در پایان گفت:"امیدواریم سال آینده سال موفقی برای ما و سال خوبی برای صنعت و بازار قطعات یدکی کشور باشد. بسیار مهم است که تلاش کنیم روابط و تفکر میان بخش‌های مختلف این صنعت و بازار را اصلاح کنیم. با رویکرد جدیدی که از سوی GISP در روابط با تامین‌کنندگان و شبکه توزیع ایجاد شده امیدواریم اتفاقات خوبی در سال آینده رخ دهد."

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۷۱
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        آخرین بروزرسانی ۴ روز پیش
        آرشیو