فونیکسریمکسبهتام

در اولین همایش نمایندگان و شبکه فروش گروه GISP روی داد:

از جشن ده سالگی تا رونمایی از آکادمی آموزشی گروه GISP

عصر خودرو- روز جمعه گروه GISP طی مراسمی با حضور نمایندگان این شرکت از اقصی نقاط ایران در کنار معرفی محصول جدید و رونمایی از آکادمی آموزشی این شرکت، جشن ده سالگی این گروه را برپا کرد.

از جشن ده سالگی تا رونمایی از آکادمی آموزشی گروه GISP
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۲۷ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» ، در این مراسم که با حضور مدیران ارشد شرکت GISP و نمایندگان فعال این شرکت در ایران برگزار شد، سلسله سخنرانی‌هایی با حضور اساتید حوزه بازاریابی و فروش برگزار شد تا حاضرین برای آغاز دوره‌های آموزشی آکادمی GISP آمادگی لازم را کسب کنند.
    در این همایش که به گفته مهندس میرزایی، مدیر مارکتینگ و برندینگ گروه GISP، گردهمایی‌ای برای به‌روزرسانی آگاهی کاری شبکه فروش و در جهت هدف اصلی گسترش سطح کیفی و کمی این شبکه برگزار شد، آقایان دکتر ربانی، دکتر محمدیان و دکتر حلت به سخنرانی پرداختند.
    دکتر ربانی در گفته های خود با عنوان "مبانی اصلی و کلیدی در فروش مویرگی" به تأثیر برنامه ریزی برای بالا بردن دانش در حوزه فعالیت پرداخت و از اهمیت جذب استعدادهای برتر در یک فعالیت اقتصادی گفت.
    پس از سخنرانی دکتر ربانی، آکادمی آموزشی گروه GISP با حضور جمعی از مدیران ارشد شرکت رونمایی شد. پس از بریدن روبان رونمایی آکادمی توسط مهندس رحیمی‌نژاد، مدیرعامل GISP، مهندس میرزایی به معرفی عملکرد اپلیکیشن مربوط به آن پرداخت و در انتها اولین دوره‌های آموزشی به صورت رایگان برای گروه نمایندگان  و شبکه فروش GISP فعال شد.
    در ادامه این همایش که از ساعت 9 صبح آغاز شده بود، دکتر محمود محمدیان در سخنرانی خود با عنوان"نقش مؤثر بازاریابی صحیح بر رفتار مصرف‌کننده" و با اشاره به داستان ساخت بزرگترین کشتی دنیا که ادعا می‌شد هیچ‌گاه غرق نمی شود، به بررسی اشتباهاتی که منجر به نتیجه نگرفتن در یک فعالیت اقتصادی می‌شود، پرداخت.
    حاضرین در همایش پس از تماشای ویدئویی که به معرفی GISP و برنامه‌های آن می‌پرداخت، با برش کیک توسط مهندس رحیمی‌نژاد در جشن تولد 10 سالگی گروه شرکت کردند.
    یکی از اتفاقات ویژه این مراسم معرفی عضو تازه سبد محصولات GISP بود. در راستای تکمیل خدمات رسانی به مشتریان، گروه GISP پس از مطالعات گسترده و بررسی برترین تأمین‌کنندگان در سطح بین‌المللی، با افزودن یک قطعه استراتژیک به سبد محصولاتش خبر خوش دیگری به نمایندگان و مصرف‌کنندگان محصولات این برند داد.
    دکتر احمد حلت سخنران بعدی این همایش بود. مبدع آموزش تکنیک‌های موفقیت در  ایران و خاورمیانه، با بررسی نوع شخصیت‌ها و معرفی توانمندی‌های هر دسته از اشخاص به آموزش "موفقیت در کسب و کارهای خرد" پرداخت.
     

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۷ روز پیش
        آرشیو