فونیکسریمکسبهتام

مدیر عامل گروه GISP؛

خدمات پس از فروش، اصلی ترین برنامه گروه است

عصر خودرو- بازار قطعات یدکی کشور و نظام اقتصادی حاکم بر آن سال‌ها است به صورت سنتی و بر اساس شبکه بنکداری اداره می‌شود اما در این بین گروه GISP بیش از یک دهه پیش با رویکردی متفاوت پا به بازار گذاشته و تلاش می‌کند شکل جدیدی از روابط میان تامین‌کنندگان قطعات یدکی، بازار قطعات یدکی و در نهایت مشتریان را به وجود آورد. در این بین پیشبرد تفکرات این مجموعه با مهدی رحیمی نژاد است، مدیر عامل جوان GISP که با انگیزه بالا و تفکرات نو و البته تجربه مناسب در بازار قطعات یدکی، این گروه را در بازار به پیش می‌راند.

خدمات پس از فروش، اصلی ترین برنامه گروه است
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۰۳ آذر ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» ، آنچه در ادامه می‌آید بخش‌هایی از گفت و گو ما با مدیر عامل GISP است.
    رحیمی نژاد در آغاز گفتگو به اهمیت نقش نمایشگاه قطعات در توسعه کسب و کارهای این حوزه اشاره کرد و گفت:"وارن بافت جمله معروفی دارد که می‌گوید روابط اصلی‌ترین قسمت هر کسب و کار را تشکیل می‌دهد. از دید ما هم روابط در کسب و کارمان از اهمیت بالایی برخودرا است و نمایشگاه فرصتی است تا بتوانیم روابط خود را استحکام ببخشیم و روابط جدیدی ایجاد کنیم. نمایشگاه فرصت بسیار خوبی برای تجدید دیدار با دوستانی که در این کار در کنار ما هستند ایجاد می‌کند تا بتوانیم با این دوستان که عضوی از تیم و خانواده GISP هستند در مورد برنامه‌های آتی صحبت کنیم و دستاورد‌های مجموعه را به هم تیمی‌ها معرفی کنیم. به علاوه امکان ایجاد دوستی‌ها و روابط کاری جدید هم از همین طریق به وجود می‌آید."
    مدیر عامل GISP در زمینه اصلی ترین برنامه‌های این گروه برای توسعه کسب و کار گفت:"با توجه به اهمیت بسیار زیاد خدمات پس از فروش در جلب رضایت مشتریان، ما هم اصلی‌ترین برنامه خود را در بحث خدمات پس از فروش و ارائه امکانات بیشتر در این زمینه به مشتریان قرار داده‌ایم. با گسترش فعالیت‌ها در این بخش امیدواریم بتوانیم رضایت بیشتر مشتریان را جلب کنیم."
    بحث گارانتی قطعات یدکی در بازار از جمله مباحثی است که هر چند شاید از سوی بسیاری از تامین کنندگان مطرح می‌شود اما همواره تردید‌هایی در زمینه ارائه آن از سوی شرکت‌ها وجود دارد و به همین دلیل پرسش بعدی و البته صریح ما در زمینه ارائه خدمات گارانتی به قطعات و چگونگی اطمینان بخشی GISP به مشتریان در این زمینه بود. رحیمی نژاد در این زمینه گفت:"امروزه شرکت‌های بزرگ به اهمیت مشتری مداری و نقش پررنگ خدمات پس از فروش در آن پی‌ برده اند و به همین دلیل کارهای بزرگی در این بخش انجام شده است و خلاقیت‌های زیادی را شاهد بوده ایم. ما همواره تلاش کرده ایم در این زمینه بهترین سرویس‌ها را ارائه دهیم و تلاش زیادی داشتیم نظر مشتریان در این زمینه جلب شود. بحث گارانتی همواره در یک محدوده مشخص است اما می‌توانم به مشتریان محترم GISP اطمینان دهم در صورتی که قطعه در محدوده عملکردی و زمانی مشخص مورد استفاده قرار گیرد در صورت بروز نقص، شامل گارانتی خواهد شد و تلاش می‌کنیم بدون قید و شرط، رضایت مشتری را جلب کنیم."
    وی در زمینه ساز‌و‌کار گارانتی در گروه GISP گفت:"در مجموعه واحدی برای پیگیری این موضوع داریم که زیر نظر خدمات پس از فروش کار می‌کند و وظیفه دارد موارد را تا زمانی که مشکل مشتریان حل نشده است پیگیری کند. این سیستم در شرکت برقرار است و تمامی موارد مطرح شده از سوی مشتریان در آن پیگیری می‌شود اما همیشه باید تلاش کنیم سطح خدمت رسانی به مشتریان را بالاتر ببریم."
    مدیر عامل GISP در پایان به همکاری تنگاتنگ میان GISP و قطعه سازان داخلی اشاره کرد و گفت:"امروزه با وجود شرایط بسیار سخت اقتصادی و تهدید‌هایی که برای صنعت و اقتصاد کشور وجود دارد، فرصت طلایی برای تولید ‌کنندگان به وجود آمده است و اگر همه ما به عنوان فعالان این صنف این فرصت‌ها را شناسایی کنیم و بتوانیم از آن‌ها به بهترین شکل بهره ببریم این فرصت می‌تواند باعث شکوفایی و رشد صنعت قطعه‌سازی در کشور شود. در این زمینه ارتقا کیفیت و ارتقا دانش و البته توجه به قیمت‌گذاری محصولات از اصلی‌ترین موارد است و ما هم تلاش داریم با همکاری زنجیره تامین قطعات، روز به روز نیاز‌های بازار را به شکل بهتری با تولیدات داخلی به پیش ببریم. در این راستا ما در گروه همیشه تلاش کرده‌ایم با مشارکت در تامین مالی و ساخت و حتی سرمایه‌گذاری در تولید محصولات، از قطعه‌سازان به‌عنوان شرکای تجاریمان حمایت کنیم."

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۲ ماه پیش
        آرشیو