فونیکسریمکسبهتام

معاونت فروش و بازاریابی GISP عنوان کرد:

برای تداوم رشد باید به دنبال بازارهای بین‌المللی باشیم

عصر خودرو-در بازار رقابتی قطعات یدکی با تعداد زیادی از تامین‌کنندگان و تولید‌ کنندگان، حفظ و ارتقا جایگاه یک برند و تدام و افزایش فروش کاری پیچیده و نیازمند تجربه بالا و البته بهره‌گیری از دانش روز است. مدیریت این امور در گروه GISP بر عهده معاونت فروش و بازاریابی است و مهندس حمیدرضا فاضلی مدیریت آن را بر عهده دارد که در حاشیه نمایشگاه در زمینه بخشی از فعالیت‌های این بخش و البته وضعیت بازار قطعات یدکی گفتگویی با وی داشتیم.

برای تداوم رشد باید به دنبال بازارهای بین‌المللی باشیم
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۰۳ آذر ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» ، مهندس فاضلی در آغاز گفت وگو با اشاره به سابقه حضور این گروه در نمایشگاه قطعات تهران گفت:"طبق روال سال‌های اخیر ما از شرکت‌کنندگان اصلی نمایشگاه امسال هستیم. بخش قابل توجهی از بازار قطعات یدکی کشور توسط گروه GISP تامین و پشتیبانی می‌شود و حضور در نمایشگاه فرصتی است تا بتوانیم با فعالان این صنف از نزدیک گفتگو کنیم. در نمایشگاه امسال هم همچون سال‌های گذشته در زمینه تامین قطعات جدید دستاورد‌هایی داشتیم. علاوه بر این در زمینه خدمات پس از فروش و مباحث آموزشی که از طریق آکادمی GISP به پیش می‌بریم نیز اتفاقات بسیار خوبی در نمایشگاه امسال رخ داد."
    وی در زمینه توسعه بازار گروه GISP گفت:"در زمینه توسعه بازار در مسیری قدم گذاشته‌ایم که مشکلات بسیاری دارد اما تلاش می‌کنیم بر این مشکلات غلبه کنیم. با وجود مشکلاتی که وجود دارد توانسته‌ایم در کشور‌های همجوار حضور مناسبی داشته باشیم و اعتماد آن‌ها را به قطعه‌سازی ایران جلب کنیم و حتی آن‌ها را به سرمایه‌گذاری در ایران علاقه‌مند کرده‌ایم. این مدل کاری در ادامه در منطقه خاورمیانه اجرایی خواهد شد و حتی بعدا می‌توانیم این مدل را در کشورهای دیگر نیز پیاده کنیم. توسعه این مدل در اروپا و شرق آسیا و روسیه و کشورهای CIS در برنامه کنونی GISP است."
    معاونت فروش و بازاریابی گروه GISP در پایان با اشاره به وضعیت بازار قطعات خودرو گفت:"بازار قطعات خودرو همچون بسیاری دیگر از بخش‌های اقتصادی کشور متاثر از اتفاقات کلان اقتصادی و سیاسی است و به همین دلیل شاید چندان قابل پیش‌بینی نباشد. البته به نظرم با توجه به شرایط حاکم بر اقتصاد کشور و بازار ارز، وضعیت بازار تا پایان سال متعادل باقی بماند. طبیعتا ما و همه دوستان دیگر حاضر در این بازار به دنبال کسب سهم بیشتر از بازار هستیم و به‌نظرم کیفیت همچنان اصلی‌ترین مزیت رقابتی در این بازار است چراکه با عرضه محصول با کیفیت می‌توانیم هزینه‌های مصرف‌کنندگان را کاهش دهیم. ما و همه همکارانمان در این صنعت نیاز داریم بازاری خارج از ایران داشته باشیم تا از این طریق از توان مهندسی و نیروی انسانی متخصصی که در کشور وجود دارد به بهترین شکل استفاده کنیم."

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۷۱
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        آخرین بروزرسانی ۴ روز پیش
        آرشیو