فونیکسریمکسبهتام

قطار همایش‌های استانی گروه جی‌آی‌اس‌پی به بوکان رسید

عصر خودرو - امین خودرو، نماینده گروه جی‌آی‌اس‌پی در شهر بوکان روز جمعه میزبان برگزاری همایش استانی گروه بود.

قطار همایش‌های استانی گروه جی‌آی‌اس‌پی به بوکان رسید
نسخه قابل چاپ
شنبه ۲۳ آذر ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۷:۰۰

به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» ، قطار همایش‌های استانی گروه جی‌آی‌اس‌پی که با شعار "همه ایران خانواده ماست" در حال برگزاری در شهرهای مختلف است، این‌بار در شهر بوکان توقف کرد تا فعالان حوزه‌های لوازم یدکی و تعمیرات خودرو شهرهای بوکان، میاندوآب، مهاباد، بانه و سقز از این فرصت استفاده کرده و با دانش روز گروه جی‌آی‌اس‌پی آشنا شوند.
در این همایش که در ساعت 10 صبح روز جمعه آغاز شد، پس از تلاوت قرآن مجید و اجرای سرود جمهوری اسلامی و خوش‌آمدگویی، مهندس شفیعی، مدیر واحد تحقیق و توسعه گروه جی‌آی‌اس‌پی، به مبحث " آشنایی با فرآیندهای نظارت برکنترل کیفیت کالا در گروه جی‌آی‌اس‌پی " پرداخت.
در ادامه برنامه همایش مهندس رمضانی به موضوع "عملکرد کیت کلاچ و اصول عیب یابی" پرداخت و نمایش مستند گروه جی‌آی‌اس‌پی و سخنرانی با موضوع "در جستجوی موفقیت" که توسط مهندس میرزایی، مدیر مارکتینگ و برندینگ گروه ایراد شد، برنامه‌های بعدی همایش بودند.
پس از پذیرایی از مهمانان، دکتر محمدیان، عضو هیأت علمی آکادمی برند ایران، طی سخنانی به "فروش موفق" پرداخت و در آخر و پس از تقدیر از مشتریان برتر و صرف نهار، همایش کار خود را به پایان رساند.

برچسب ها
کرمان موتوراکستریم
مطالب مرتبط