فونیکسریمکسبهتام

معرفی نسل جدید کیا کادنزا

عصر خودرو- بعد از حدود ۴ سال کیا از نسل جدید خودروی کادنزا رونمایی کرد.

معرفی نسل جدید کیا کادنزا
نسخه قابل چاپ
جمعه ۰۸ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر خودرو» به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، کادنزا اولین بار در سال 2009 برای جایگزینی با مدل اپیروس معرفی شد که  طی سال‌های گذشته کیا دو نسل از آن را معرفی و تولید کرده است.

    کادنزای موجود در بازار ایران در واقع عضو نسل اول این خانواده است که از سال 2009 تا 2016 روی خط تولید قرار داشتند پس از آن نسل دوم کادنزا تاکنون روی خط تولید قرار گرفته است و تولید آن هنوز ادامه دارد، اما کیا به تازگی فیس لیفت جدیدی از سدان کادنزا را در کره جنوبی رونمایی کرد که این نسخه جدید K7 Premier نامگذاری شده است.

    جلو پنجره این خودرو و چراغ‌های آن با یکدیگر ترکیب شده و نمای جدید به کادنزای جدید بخشیده است؛ در نمای عقب هم کادنزا 2020  چراغ‌های سرتاسری و سپری با طراحی جدید دارد. کابین فیس لیفت جدید کادنزا نیز به روزرسانی شده است؛ داشبورد خودرو به کلی دگرگون شده، خروجی‌های سیستم تهویه مطبوع شکل جدیدی به خود گرفته، فرمان و دسته دنده به روز رسانی شده و یک نمایشگر 12.3 اینچی مخصوص سیستم اینفوتیمنت هم به اضافه شده است.

     

    در نمای عقبی خودرو دو خروجی اگزوز کرومی که با یک نوار از همین جنس به یکدیگر متصل شده‌اند نیز جز ویژگی‌های این بخش محسوب می‌شوند. جالب است بدانید در اغلب خودرو‌های موجود در بازار این خروجی‌های اگزوز نمایشی هستند و در واقع خروجی‌های اگزوز واقعی زیر آن‌ها قرار می‌گیرند. این خروجی‌ها بیشتر جنبه زیبایی و جذابیت برای خودرو دارند.

    از جمله ابزار‌های هوشمند این خودرو می‌توان به سیستم هداپ دیسپلی، سیستم کنترل صوتی هوشمند و پکیج کمکی DriveWise که شامل سیستم‌های کنترل نقاط کور، حفظ خودرو در بین خطوط، کروز کنترل هوشمند مبتنی بر مسیریاب، سیستم جلوگیری برخورد از پشت و سیستم جلوگیری از برخورد حین پارک بهره می‌برد.

    با توجه به اینکه محصول فعلا برای بازار کره معرفی شده و اطلاعات کامل‌تری برای نمونه‌های صادراتی ارائه نشده؛ پیش‌بینی می‌شود برای بازار آمریکا از موتور 3.3 لیتری 6 سیلندر 290 اسب بخاری استفاده شود، اما در توضیحات وب سایت کره‌ای کیا موتورز به پیشرانه‌های 2.5 و 3 لیتری بنزینی (جی دی آی)، 2.2 توربو لیتری دیزل، 3 لیتری ال پی آی و نسخه هیبریدی اشاره‌هایی شده است. در بخش جعبه دنده هم نمونه 8 سرعته اتوماتیک به عنوان نمونه استاندارد در تمامی تریم‌ها حضور خواهد داشت.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۷ روز پیش
        آرشیو