فونیکسریمکسبهتام

چرا نباید خودرو اجاره کنیم؟!

عصر خودرو- در دوره ای که سرویس اجاره خودرو در خیلی از کشورها و فرهنگ ها کاری روتین به حساب می آید، در کشور ما ایران، بعضی از افراد همچنان با این قضیه مشکل دارند و به دلایلی خود را از این کار منع می کنند.

چرا نباید خودرو اجاره کنیم؟!
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو»، ما در اینجا به برخی از این دلایل اشاره می کنیم تا اگر شما هم از این دسته افراد هستید بار دیگر به اجاره خودرو فکر کنید. مطمئن هستیم که تجدیدنظر خواهید کرد!

    1- اجاره خودرو از نظر بهداشتی مشکل دارد
    خیلی از ما با این تصور که نمی دانیم ماشین اجاره ای قبل از این که به دست ما برسد چگونه استفاده شده است و آیا کابین خودرو از نظر بهداشتی مورد تایید است یا نه، خود را محدود می کنیم. این قضیه با پیدا شدن ویروس کرونا پررنگ تر از قبل هم شده است. هرچند که بهداشت و تمیزی را نباید به این ویروس و این شرایط خاص محدود کنیم چون امروز کرونا ظاهر شده است و شاید فردا ویروس و میکروبی دیگر ظاهر شود علاوه بر اینکه همین الان هم ضدعفونی تنها برای از بین بردن کرونا انجام نمی شود.

    این دغدغه تنها یک راه حل دارد که شما شرکت اجاره خودرویی را پیدا کنید که با وجدان کامل همیشه بعد از استفاده مشتری، خودروهای خود را بصورت کامل شستشو و ضدعفونی کند حال چه کرونا باشد چه نباشد.

    تنها برخی از شرکت های اجاره خودرو هستند که کاملا مکانیزه و استاندارد خودروهای خود را استریل می کنند. سعی کنید از آنها ماشین کرایه کنید به جای اینکه خودتان را محدود کنید یا اینکه همواره بعد از اجاره خودرو فکر خود را درگیر این مسئله کنید.

    2- برای اجاره خودرو ضمانت های سنگین نیاز است
    هر کدام از ما بارها به این فکر کردیم که ای کاش رانندگی با فلان مدل ماشین را تجربه کنیم و یا اینکه بارها به دلیل جلسات کاری مهم و یا مهمانی های خاص نیاز به خودروی شیک و لاکچری پیدا کردیم. حتی افرادی را می شناسیم که اعتقاد دارند مسافرت با ماشین لوکس لذت دوچندانی دارد.

    اما در پایان فقط تاسف خوردیم که ما توان خرید فلان خودرو را نداریم و حتی برای اجاره ماشین بدون راننده این خودرو هم ضمانت های سنگین نیاز است و به همین دلیل از انجام آن منصرف شده ایم.

    این مورد هم مثل مورد اول شدنی است و یک راه حل مشابه دارد. شرکتهای اجاره خودرویی هستند که شرایط اجاره خودروهای خود را برای استفاده راحت کرده اند و بندهای متفاوتی در نظر گرفته اند که بالاخره شما با استفاده از یکی از آنها بتوانید اجاره کننده هر مدل خودرو اعم از سواری، شاسی بلند، لوکس و ... باشید.

    3- ترس از اتفاقات ناگوار
    بسیارند افرادی که در هرکاری هم جوانب مثبت و هم جوانب منفی را می سنجند. در بحث اجاره خودرو هم یکی از این جوانب منفی، تصادف یا خدای نکرده سرقت خودرو است.

    فکر نکنید تنها شما هستید که این نگرانی را دارید، شرکتهای اجاره خودروی معتبر و باسابقه هم برحسب تجربه این دغدغه ها را دارند و به جای پاک کردن صورت مسئله برای هرکدام از این موارد راه حلی پیدا کرده اند که اجاره کننده خودرو بدون دغدغه بتواند ماشین مورد علاقه خود را کرایه کند و نگران این مسائل نباشد.

    با توجه به اینکه شرایط و مدارک لازم برای اجاره خودرو  در هر شرکت متفاوت است همین الان با یک شرکت اجاره خودروی مطمئن تماس بگیرید تا خیالتان راحت شود.

    اگر تا اینجا با ما همراه هستید و از نگرانی های شما کاسته شده است و سوالتان این است که چه مدارکی برای اجاره خودرو لازم است، پاسخ ما این است که مدارک از شرکت به شرکت دیگر متفاوت است ولی به طور عموم شامل کارت شناسایی معتبر و یک فقره چک یا سفته به عنوان ضمانت می شود. اگر همین الان به این فکر کردید که چک یا سفته ندارید نگران نباشید گاهی شرکتها اینقدر با شما همراه هستند که می توانید بدون این موارد هم خودروی موردنظر خود را کرایه کنید. اگر کنجکاو هستید که چگونه همین الان با یکی از این شرکتهای باسابقه تماس بگیرید.

    پیشنهاد ما به شما شرکت اجاره خودرو کاسپین است که تمام راه حلهایی که در این نوشته اشاره کردیم شامل می شود.

    این شرکت کارشناسان باتجربه و متبحری دارد که حتما در انتخاب ماشین موردنظرتان شما را راهنمایی می کنند و با توجه به نیاز شما از اجاره خودرو بهترین ماشین را به شما پیشنهاد می دهند. همچنین با توجه به بررسی های انجام شده ، قیمت و نرخ های بسیار مناسبی نیز ارائه می دهند. برای مشاهده نرخ ها وارد لینک روبرو شوید، قیمت اجاره خودرو در کاسپین رنت.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۶ روز پیش
        آرشیو