فونیکسریمکسبهتام

کسب درآمد عالی از خودروی شخصی با اجاره خودرو بدون راننده

عصر خودرو- اگر شما هم از آن دسته افرادی هستید که از خودروی شخصی خود خیلی استفاده نمی کنید و اکثر مواقع ماشین شما در پارکینگ در حال خاک خوردن است، احتمالا این مطلب برایتان بسیار جالب و مفید خواهد بود.

کسب درآمد عالی از خودروی شخصی با اجاره خودرو بدون راننده
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۲۷ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو»، همانطور که میدانیم بنا به دلایلی قیمت ماشین در ایران به طور روز افزون در حال افزایش می باشد. مخصوصا برندهایی همچون بنز، بی ام دبلیو ، پورشه، لکسوس و ... که قیمت های بسیار بالا و میلیاردی دارند. اصولا در تمام کشور های دنیا خودرو یک کالای لوکس و مصرفی تلقی می شود اما در کشور ما تبدیل به کالایی برای سرمایه گذاری شده است یعنی شما یک ماشین را خریداری می کنید به مدت یکی دو سال استفاده می کنید و در نهایت زمانی که اقدام به فروش کنید، می توانید آن را با قیمت بسیار بالاتر بفروشید.

    هزینه های نگهداری خودرو
    نکته مهم این است که هر چه خودروی شما گران تر و لوکس تر باشد به مراتب هزینه های نگهداری آن نیز بالاتر خواهد بود اما برخی افراد هوشمند با کرایه دادن اتومبیل خود بصورت بدون راننده یا حتی با راننده ، نه تنها این هزینه ها را کنترل و کاهش می دهند بلکه برای خود درآمد نسبتا بالایی نیز ایجاد می کنند. اما خوب این کار چالش ها و نگرانی های زیادی هم در پی دارد ، به طور مثال شاید پیش خودتان فکر کنید ، اگر ماشین من دچار سانحه شد یا فرد اجاره کننده از خودروی من سوء استفاده کرد یا اتفاق ناگواری افتاد تکلیف چیست؟ این نگرانی ها در کسب و کار اجاره خودرو مخصوصا در ایران بسیار زیاد است به همین دلیل بسیاری از افراد از این کار صرف نظر می کنند. اما شما می توانید با همکاری یک شرکت اجاره خودرو مطمئن ، با اطمینان خاطر بیشتری از اتومبیل خود کسب درآمد کنید.

    چگونه ماشین خود را اجاره دهیم؟
    پیشنهاد ما همکاری با شرکت اجاره خودرو حامی رنت می باشد که بیش از 10 سال است در این زمینه فعالیت دارد. این شرکت دارای کادری مجرب و متخصص بوده که از مرحله عقد قرارداد تا عودت خودرو با ارائه خدمات مطلوب به مشتریان خود همواره تلاش دارد کسب رضایت مشتریان را سرلوحه خدمات خود قرار دهد.

    روش های اجاره خودرو
    انتخاب با شماست ، شما می توانید خودروی لوکس خود را فقط بصورت با راننده و برای امور تشریفاتی کرایه دهید ، در این روش اتومبیل در اختیار شما قرار دارد و هر زمان که مشتری درخواست اجاره ماشین با راننده برای خودروی  مورد نظر را داشته باشد کارشناسان شرکت برای انجام روال کار با شما هماهنگ خواهند شد.

    همچنین می توانید از روش اجاره خودرو بدون راننده نیز استفاده کنید، یعنی روال کار دقیقا مانند روش قبل است با این تفاوت که درصورت نیاز، خودرو به صورت بدون راننده در اختیار مشتری قرار می گیرد و بعد از عودت به شرکت مجددا تحویل شما خواهد شد.

    روش سوم مناسب افرادی است که خودرویی را جهت سرمایه گزاری خریداری کرده اند یا حتی چند دستگاه ماشین در اختیار دارند و دفعات استفاده شخصی از آنها بسیار ناچیز است در این حالت می توانید اتومبیل خود را بصورت قرارداد بلند مدت به شرکت اجاره دهید. بطور مثال شرکت خودروی شما را به مدت 6 ماه اجاره می کند و در ازای آن مبلغ مشخص و توافق شده ای به شما پرداخت می شود. در حقیقت در این روش ماشین بطور بلند مدت در اختیار شرکت قرار می گیرد و برای شما قابل استفاده نیست.

    قوانین اجاره خودرو در ایران چست؟
    قوانین اجاره خودرو در ایران خیلی دقیق و تدوین شده نیست و اکثرا شرکت هایی که در این حوزه فعالیت می کنند برای خود قوانین و مقرارت مشخصی را تدوین و اجرا می کنند. نکات و پرسش های بسیاری در این زمینه وجود دارد که توصیه می شود برای کسب اطلاعات بیشتر با موسسه اجاره ماشین حامی رنت تماس بگیرید و با کارشناسان این مرکز مشاوره کنید.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۶ روز پیش
        آرشیو