فونیکسریمکسبهتام

معاون فنی و مهندسی سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران مطرح کرد؛

آخرین جزئیات از اجرای پارک هوشمند حاشیه‌ای در پایتخت

عصر خودرو- سرلک درباره آخرین وضعیت تجهیز معابر پایتخت به سامانه پارک هوشمند حاشیه‌ای و لزوم جابجایی تابلو‌های ترافیکی معابر پایتخت جهت استفاده معلولان توضیحاتی داد.

آخرین جزئیات از اجرای پارک هوشمند حاشیه‌ای در پایتخت
نسخه قابل چاپ
جمعه ۳۰ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۹:۱۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو» به نقل از باشگاه خبرنگاران، وحید سرلک معاون فنی و مهندسی سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران در پاسخ به این سوال که ساز و کار نصب تابلو‌های ترافیکی در پایتخت به چه شکل است که امروز در طرح مناسب سازی معابر پایتخت برای تمامی اقشار جامعه برخی از آن‌ها اصلاح و جابجا می‌شوند، گفت: در بحث ساز و کار نصب تابلو‌های ترافیکی در پایتخت باید به این نکته اشاره کنم که موضوع و دستور کار از سوی مدیریت ایمنی و مهندسی به مناطق 22 گانه شهرداری تهران ابلاغ می‌شود.

    معاون فنی و مهندسی سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران افزود: در بحث مناسب سازی معابر برای استفاده تمامی اقشار جامعه اگر در معبری نیاز به اصلاح و جابجایی تابلو‌های راهنمایی و رانندگی محسوس باشد، این اقدام از سوی مناطق انجام می‌شود، زیرا شیوه نامه نصب تابلو‌ها به معاونت ترافیک مناطق ارسال شده است.

    سرلک ادامه داد: برای نصب تابلو‌های ترافیکی در پایتخت به مواردی، چون ارتفاع نصب تابلو و همپوشانی توجه می‌شود که مشکلی از لحاظ برخورد تابلو با سر عابرین، وسایل نقلیه و خارج شدن آن‌ها از دید رانندگان ایجاد نشود.

    او تصریح کرد: نصب تمامی تابلو‌های بزرگراهی به شکل یکپارچه زیر نظر سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران است، اما مسئولیت نصب و جابجایی تابلو‌های معابر فرعی و غیر اصلی بر عهده معاونت ترافیک هر منطقه است.

    معاون فنی و مهندسی سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران در پاسخ به این سوال که چرا از ابتدای نصب تابلو‌های ترافیکی در پایتخت مواردی، چون حقوق عابران پیاده توجهی نمی‌شود، گفت: شیوه نامه نصب تابلو‌های ترافیکی از ابتدا مشخص کرده که چگونه باید تابلو‌ها در مقابل نصب شود اگر به مرور زمان تابلوی نصب شده موجب سختی در تردد اقشار جامعه بشود این موضوع باید از سوی معاونت ترافیک هر منطقه اصلاح شود.

    سرلک در پاسخ به این سوال که آخرین وضعیت پارک هوشمند حاشیه‌ای در پایتخت به چه شکل است، گفت: در هفته آینده قرارداد تجهیز معابر مرکزی پایتخت به سیستم کنترل هوشمند پارک حاشیه‌ای آغاز می‌شود و پس از آن تجهیز معابر غرب تهران در دستور کار قرار می‌گیرد.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۶ روز پیش
        آرشیو