فونیکسریمکسبهتام

ترافیک سنگین در محور هراز

کندوان ۴ روز یک طرفه می شود

عصر خودرو- مسؤول سالن عملیات مرکز مدیریت راه‌ها گفت: در محور کندوان تردد وسایل نقلیه از ساعت ۱۵ روزهای جمعه، شنبه، یکشنبه و دوشنبه پیش‌ِ رو تا ساعت ۲ بامداد روزهای بعد، از کرج و ابتدای آزادراه تهران-شمال به سمت مرزن آباد ممنوع است.

کندوان ۴ روز یک طرفه می شود
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۲۶ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو» به نقل از فارس، ایمان محرابی‌نیا در تشریح آخرین وضعیت ترافیکی جاده‌ها‌، اظهار داشت: بر اساس اطلاعات‌ کسب شده از سامانه‌های ترددشمار برخط و دوربین‌های نظارت تصویری، در حال حاضر اغلب جاده‌های کشور باز است و تردد در آن‌ها به روال عادی جریان دارد.

    *  ترافیک سنگین در محور هراز

    وی اظهار کرد: امروز 26 شهریور شاهد ترافیک سنگین در محور هراز مسیر رفت و برگشت حدفاصل سه راهی چلاو تا پارک جنگلی آمل هستیم.

    مسؤول سالن عملیات مرکز مدیریت راه‌ها با بیان اینکه در محورهای شمالی بارش و مداخلات جوی خاصی گزارش شده است، افزود: در حال حاضر تردد در محورهای کندوان، فیروزکوه، آزادراه تهران - شمال و آزادراه قزوین - رشت مسیر رفت و برگشت روان است.

    * ترافیک نیمه سنگین در محور شهریار-تهران آزادراه قزوین-تهران

    محرابی نیا تصریح کرد: در حال حاضر ترافیک در آزادراه قزوین-کرج-تهران محدوده مهرویلا و حدفاصل ساسانی تا پل کلاک نیمه سنگین است همچنین شاهد ترافیک نیمه سنگین در محور شهریار – تهران محدوده شهرقدس هستیم.

    * ممنوعیت تردد موتورسیکلت تا ساعت 6 روز 31 شهریور در جاده های شمال

    وی اظهار داشت: تردد موتورسیکلت از ساعت 12 فردا 26 شهریور تا ساعت 6 روز دوشنبه 31 شهریور در محورهای کندوان هراز، فیروزکوه و محور تهران-سمنان-مشهد و بالعکس ممنوع است.

    * کندوان 4 روز یک طرفه می شود

    مسؤول سالن عملیات مرکز مدیریت راه‌ها گفت: در محور کندوان تردد وسایل نقلیه از ساعت 15 روزهای جمعه، شنبه، یکشنبه و دوشنبه پیش‌ِ رو تا ساعت 2 بامداد روزهای بعد از کرج و ابتدای آزادراه تهران-شمال به سمت مرزن آباد ممنوع است؛ با اعلام مأموران پلیس راه منطقه تردد وسایل نقلیه از ساعت 18 روزهای جمعه، شنبه، یکشنبه و دوشنبه پیشِ رو تا ساعت 2 بامداد روزهای بعد از مرزن‌آباد به سمت کرج و آزادراه تهران-شمال به صورت یک طرفه خواهد بود.

    محرابی‌نیا اضافه کرد: در محور هراز تردد وسایل نقلیه از ساعت 17 روزهای جمعه، شنبه، یکشنبه و دوشنبه پیش ِ رو تا ساعت 2 بامداد روزهای بعد از رودهن به سمت آمل ممنوع است، با اعلام مأموران پلیس راه در محل، تردد وسایل نقلیه از ساعت 19 روزهای جمعه، شنبه، یکشنبه و دوشنبه پیشِ رو تا ساعت 2 بامداد روزهای بعد از آب اسک به سمت رودهن در محدوده مشاء به صورت یک طرفه خواهد بود.

    وی تأکید کرد: درصورت افزایش یا کاهش حجم تردد و به منظور تسهیل عبور و مرور وسایل نقلیه، تمدید و یا لغو محدودیت‌ها در محورهای فوق توسط ماموران پلیس راه در محل اعمال می‌شود.

    * ممنوعیت تردد کامیون در هراز از ساعت 12 امروز

    ‌مسؤول سالن عملیات مرکز مدیریت راه‌ها با بیان اینکه در محور کندوان‌ تردد انواع تریلر و کامیون ‌کماکان ممنوع است، اضافه کرد: در محور هراز تردد تریلرها کماکان ممنوع است، همچنین تردد‌ کامیون ‌غیر از حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت 12 تا 24 روز چهارشنبه 26 شهریور در ‌محور هراز ممنوع است.

    وی بیان کرد: تردد‌ کامیون غیر از حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت 6 روزهای پنجشنبه، جمعه، شنبه ، یکشنبه و دوشنبه پیش‌ِ رو تا ساعت 2 بامداد روز بعد در محور هراز ممنوع است.

    * محدودیت تردد کامیون در محور تهران-فیروزکوه-قائم‌شهر

    مسؤول سالن عملیات مرکز مدیریت راه‌ها تصریح کرد: تردد انواع تریلر و کامیون غیر از حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت 8 تا 24 روزهای جمعه و دوشنبه پیشِ رو در مسیر شمال به جنوب محورهای تهران-فیروزکوه-قائم شهر و سمنان-قائم شهر ممنوع است.

    * محدودیت تردد کامیون در محور قدیم رشت-قزوین و بالعکس

    وی اضافه کرد: تردد انواع تریلر و کامیون غیر از حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت 12 تا 24 روزهای پنجشنبه و جمعه هفته جاری در محور قدیم رشت-قزوین و بالعکس ممنوع است.

    * انسداد محور شهداد - نهبندان و 4 جاده دیگر به دلیل کاهش ایمنی

    محرابی نیا اظهار کرد: در حال حاضر کماکان جاده رامیان-اولنگ-شاهرود، محور قزوین - همدان در کیلومتر 110، محور‌‌ خرم‌آباد - پلدختر، جاده فرعی شمشک - دیزین و محور شهداد - نهبندان، به دلیل کاهش ایمنی، مسدود است.

    ‌*  آزادراه‌ کرج-‌تهران پرترافیک ترین جاده‌ کشور در شبانه‌روز گذشته

    مسؤول سالن عملیات مرکز مدیریت راه‌ها بیان کرد: بیشترین تردد‌ در شبانه‌روز گذشته در آزادراه‌ کرج-‌تهران، آزادراه تهران-کرج و آزادراه کرج-قزوین ثبت شد.

    * ترافیک جاده ها بیشتر شد

    وی تصریح کرد: کل تردد ثبت شده در شبانه‌روز گذشته در جاده‌ها‌ بر اساس رصد‌‌ 2219 دستگاه ترددشمار جاده‌ای  نسبت به روز قبل 1.1 درصد افزایش دارد در همین مدت همچنین سهم وسایل نقلیه سنگین در ترافیک راه‌ها 15.7 درصد، بیشترین تردد بین ساعات 18 تا 19 و کمترین تردد بین ساعات 3 تا 4 صبح ثبت شد.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۶ روز پیش
        آرشیو