فونیکسریمکسبهتام

با اخذ بیشترین رای مردمی

جایزه تجارت الکترونیکی موفق ایران به «هایپرتایر» رسید

عصر خودرو- هایپر تایر در نخستین دوره رویداد ملی جایزه تجارت الکترونیکی موفق به دریافت نشان کسب و کار برتر به انتخاب مردم شد.

جایزه تجارت الکترونیکی موفق ایران به «هایپرتایر» رسید
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۰۶ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۷:۱۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو»، اولین رویداد ملی جایزه تجارت الکترونیکی، روز سه شنبه پنجم مرداد ماه توسط سازمان مدیریت صنعتی در همکاری با مرکز توسعه تجارت الکترونیکی، در ساختمان شماره دو سازمان مدیریت صنعتی برگزار شد. این رویداد با حمایت معنوی وزارت صنعت، معدن و تجارت برای آگاهی بخشی هرچه بیشتر نسبت به مقوله اعتماد در کسب و کارهای اینترنتی و همچنین تکریم از کسب وکارهای اینترنتی برتر، متناسب با شاخص های "امکانات و توانمندی"، "سوابق عملکرد" و "شاخص های مالی" برنامه ریزی و برگزار شد.

    در بخش کسب و کار منتخب مردمی، بر اساس نظرسنجی انجام شده در سایت رتبه بندی کسب و کارهای اینترنتی، هایپرتایر موفق به دریافت نشان کسب و کار برتر شد.
    هایپر تایر تنها وب سایت فعال در حوزه خودرو است که در این رویداد پذیرفته و موفق به کسب جایزه شده است. هایپرتایر نخستین مرکز فروش آنلاین لاستیک با امکان بالانس و نصب در محل با خودروهای مجهز است که به تازگی پنجمین سال فعالیتش را آغاز کرده است. هایپرتایر یکی از فعال ترین و پویاترین استارتاپ های حوزه خودرو است که پیشتر نیز موفق به کسب جوایز متعددی در زمینه خدمات اینترنتی شده بود.

    مهمترین علت موفقیت هایپرتایر در این زمینه توجه به طراحی رابط کاربری به روز و مطمئن برای کاربران است که موجب شده در بخش انتخاب مردمی چنین عنوانی را دریافت کند. اطلاعات رسیده حاکی از آن است که از مجموع تمام کسب و کارهای اینترنتی تنها 50 سایت موفق به کسب 4 ستاره اعتماد و 5 سایت موفق به کسب 5 ستاره اعتماد شده اند و هایپرتایر نیز در بین این وب سایت ها حضور دارد. رسالت هایپرتایر به عنوان یک فروشگاه اینترنتی عرضه انواع لاستیک تولید داخل و خارجی با قیمت مصوب دولتی و قیمت های شرکتی با امکان نصب در محل با خودروهای مجهز و یا نصب در یکی از مراکز شرق و غرب تهران این مجموعه است.

    برای کسب اطلاعات بیشتر و آشنایی با هایپرتایر می توانید به وب سایت رسمی این استارتاپ به آدرس www.hypertire.com مراجعه کنید.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۶ روز پیش
        آرشیو