فونیکسریمکسبهتام

در چهاردهمین دوره برگزاری جشنواره وب و موبایل ایران:

هایپرتایر برای سومین سال پیاپی در بخش خودرو و خدمات کاندید شد

عصر خودرو- جشنواره وب و موبایل ایران به عنوان یکی از اصلی‌ترین میدان رقابت در حوزه فعالیت‌های دیجیتالی برای سومین سال پیاپی، استارت‌آپ خودرویی هایپرتایر را به عنوان یکی از کاندیداهای خود در حوزه خودرو و خدمات مرتبط انتخاب کرده است.

هایپرتایر برای سومین سال پیاپی در بخش خودرو و خدمات کاندید شد
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۱۶ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۸:۲۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو»، جشنواره وب و موبایل ایران به عنوان یکی از اصلی‌ترین میدان رقابت در حوزه فعالیت‌های دیجیتالی برای سومین سال پیاپی، استارت‌آپ خودرویی هایپرتایر را به عنوان یکی از کاندیداهای خود در حوزه خودرو و خدمات مرتبط انتخاب کرده است.

    شرکت هایپرتایر برای نخستین بار در دوازدهمین دوره از این جشنواره کاندید شد و در همان سال توانست عنوان برنده به انتخاب مردم را از آن خود کند. در دوره سیزدهم نیز برای بار دوم کاندید شد و این بار موفق شد جایزه ویژه انتخاب داوران را به دست بیاورد. امسال در چهاردهمین دوره برگزاری این جشنواره، هایپرتایر برای سومین دوره پیاپی در حوزه خودرو و خدمات وابسته کاندید شده است.

    هایپر تایر‌ در سال 1395 با ایده ای خلاقانه برای ارائه خدماتی متفاوت در عرصه فروش اینترنتی لاستیک‌ در انواع برندهای ایرانی و خارجی به وجود آمد که علاوه بر امکان مقایسه لاستیک‌ با در نظر گرفتن دوازده شاخص فنی و ظاهری، خدماتی نوین در زمینه نصب تایر‌ های عرضه شده به صورت سیار را نیز به مشتریان ارائه می‌کند. با هایپرتایر می‌‎توان بدون اتلاف وقت و با آسودگی از خرید آنلاین لذت برد، تایرهای خریداری شده را سریع تحویل گرفت و برای اولین بار در ایران از نصب تایر‌ خریداری شده در محل خود بهره‌‎مند شد.

    برای کسب اطلاعات بیشتر و استفاده از خدمات تعویض و بالانس لاستیک‌ در محل می‌‎توانید از طریق سایت این شرکت به نشانی hypertire.com اقدام کنید.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط