فونیکسریمکسبهتام

آخوندی اعلام کرد

رویکرد در حمل‌ونقل باید درب تا درب باشد نه شهر تا شهر

عصرخودرو: وزیر راه و شهرسازی در سفر یک روزه خود به استان گیلان تاکید کرد: رویکرد در حمل و نقل باید درب تا درب باشد نه شهر تا شهر. چه ضرورتی دارد که ایستگاه راه آهن در ۱۰ کیلومتری رشت باشد و در این رابطه دستور دادند این موضوع بازنگری شود.

رویکرد در حمل‌ونقل باید درب تا درب باشد نه شهر تا شهر
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۲۷ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۶:۳۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرخودرو» به نقل از ایسنا، عباس آخوندی در جریان سفر هیات دولت به استان گیلان،در ابتدای ورود خود به شهرستان لنگرود، از پروژه چهارخطه کنارگذر چمخاله به رودسر که به طول 16.5 کیلومتر است بازدید بعمل آورد.

    وی در این بازدید گفت: پروژه کمربندی چمخاله به رودسر پروژه‌ای است که مازندران را به گیلان متصل می‌کند و در بخش تامین منابع مالی این پروژه‌ ما دچار تنگناهایی هستیم چراکه این پروژه نیاز به اعتبار 80 میلیارد تومانی دارد و باید با بررسی‌های دقیق، اعتبارات لازم تخصیص یابد.

    وی افزود: پروژه دیگر کنارگذر لنگرود که کار عملیاتی یک لاین آن تکمیل شده و امیدواریم با در نظر گرفتن اعتبارات لازم سرعت اجرای این پروژه افزایش یابد.

    وزیر راه و شهرسازی در ادامه بازدید از پروژه‌های شهر لنگرود، بازدیدی نیز از بیمارستان 96 تختخوابی لنگرود داشت. این بیمارستان نیز از پیشرفت فیزیکی 57 درصدی برخوردار بوده و با توجه به اینکه مجری طرح وزارت راه و شهرسازی و بهره‌بردار آن وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی است عنوان کرد: با وزیر بهداشت مذاکراتی داشتم و هماهنگی‌ها درخصوص تامین منابع مالی انجام شده است.

    این بیمارستان در سه طبقه با زیربنایی بالغ بر 10200 مترمربع و با پیشرفت فیزیکی 58 درصد در حال احداث است.

    آخوندی در پایان سفر یک روزه خود به استان گیلان با حضور در جلسه شورای حمل و نقل استان در جریان گزارش عملکرد مدیران حمل و نقل گیلان، قرار گرفت و ضمن تشکر از اعضای شورای حمل و نقل استان تاکید کرد: استفاده از حمل و نقل ترکیبی و رعایت یکپارچگی در این موضوع، ارتباط ریل و فرودگاه و پایانه‌های شهری در طراحی‌ها است.

    استفاده از امکان همزمان شبکه‌های ریلی – جاده‌ای و امکان ارائه خدمات همزمان این شبکه‌ها به همدیگر، امکان بررسی طرح افزایش کیفیت و ارتقای زیبایی شهری و معابر بین شهری و تبدیل شهرها به شهرهای پایدار از دیگر نکات قابل توجه و تاکید وی بوده است.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۷۱
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        آخرین بروزرسانی ۴ روز پیش
        آرشیو