فونیکسریمکسبهتام

معاون شهردار تبریز خبر داد

احداث پایانه مسافرتی شرق تبریز در سه راهی اهر

عصرخودرو: معاون حمل و نقل و ترافیک شهردار تبریز اعلام کرد: به زودی در منطقه شرق تبریز، پایانه مسافرتی احداث خواهد شد.

احداث پایانه مسافرتی شرق تبریز در سه راهی اهر
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرخودرو» به نقل از فارس، یعقوب وحیدکیا اظهار داشت: با تعطیل شدن آژانس‌های مسافرتی واقع در دروازه تهران و انتقال آنها به پایانه مرکزی تبریز، برای مسافران آن محدوده، مخصوصا مسافران شهرستان‌های اطراف تبریز مثل اهر، هریس  و کلیبر، مشکلات عدیده‌ای پیش آمده است.

    وی ادامه داد: حمل و نقل و جابه‌جایی این مسافران که  توسط مسافربرهای شخصی صورت می‌گیرد، در بیشتر مواقع به صورت غیرمجاز انجام و موجب خطرات و تصادفات مرگ‌باری می‌شود و از طرفی دیگر، دسترسی شهروندان ساکن در این منطقه به پایانه مسافربری مرکزی، به سختی ممکن است.

    وحیدکیا خاطرنشان کرد: بر همین اساس، نیاز به احداث یک ترمینال مسافربری در منطقه شرق تبریز، بیش از پیش احساس می‌شد تا این که معاونت حمل و نقل و اداره راه و شهرسازی با نظارت و پیگیری معاونت فنی و عمرانی استانداری، به صورت جدی این موضوع را در دستور کار قرار دادند.

    معاون حمل و نقل و ترافیک شهردار تبریز ادامه داد: در نتیجه این اقدامات، جلسه‌ای با حضور شهردار تبریز، معاون فنی و عمرانی استاندار و رئیس اداره راه و شهرسازی برگزار شد  و در نهایت، مقرر شد اجرای این پروژه در اسرع وقت عملیاتی شود.

    وحیدکیا افزود: منطقه 5 شهرداری تبریز، موظف شد عملیات اجرایی این پروژه مهم را انجام دهد. اداره راه و شهرسازی نیز، با واگذاری زمینی به مساحت 7 هکتار، در این طرح مشارکت نمود و در عین حال برای سرعت بخشی به اجرای این پروژه، این اداره، تجهیزات و تاسیسات راهدار خانه موجود در سه راهی اهر را در حداقل زمان ممکن و البته با کمک شهرداری مطقه 5، انتقال خواهد داد.

    وی اضافه کرد: در حین نقل و انتقالات یاد شده و تا شروع عملیات احداث بنای ترمینال، شهرداری منطقه 5، اجرای اقدامات زیرساختی و تسطیح مکان را نیز انجام می‌دهد.

    معاون حمل و نقل و ترافیک شهردار تبریز گفت: مشخصات طرح  نیز به مشاور ارائه شده است و از وی درخواست شده که طراحی ساختمان را با در نظر گرفتن ویژگی‌های داده شده  در کمترین زمان ممکن طرح را تحویل دهد.

    وی اظهار امیدواری کرد با احداث این پایانه، مشکلات مسافران و اهالی محدوده شرق تبریز، برطرف شود.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۷۱
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        آخرین بروزرسانی ۵ روز پیش
        آرشیو